اعلام نتایج مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در ساری
کد خبر: 4156107
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰

اعلام نتایج مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در ساری

رئیس اداره امور قرآن و عترت اداره اوقاف و امور خیریه مازندران از اعلام نتایج چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، مرحله شهرستانی ویژه بانوان و آقایان در منطقه ساری خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی سیفی کناری

حجت‌الاسلام مصطفی سیفی‌کناری، رئیس اداره امور قرآن و عترت اداره اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا، از اعلام نتایج چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، مرحله شهرستانی ویژه بانوان و آقایان در منطقه ساری خبر داد و گفت: در رشته حفظ 10جزء، بخش بانوان، رقیه قاسمی، فاطمه اسماعیلی و سمیه خاکزاد به ترتیب رتبه نخست تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: راضیه ملک‌پایین، محدثه زلیکانی، و عارفه زهرا اکبری در رشته حفط 20 جزء، بخش بانوان حایز رتبه نخست تا سوم شدند و در رشته حفظ کل رقیه مظلومی به رتبه نخست دست پیدا کرد.

سیفی‌کناری با اشاره به رشته ترتیل تصریح کرد: در بخش آقایان، سیدرضا چاوشیان، محمدعلی عالی‌نژاد به رتبه‌های نخست و دوم دست پیدا کردند و در بخش بانوان فاطمه حبیبی، سیده‌صفیه بزرگی و آتنا وریانی رتبه‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

رئیس اداره امور قرآن و عترت اداره اوقاف مازندران با بیان اینکه در رشته تحقیق در بخش اقایان، سیدپارسا انگشتان، محمدحسین آهنگری و محمد زمانی، حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند، خاطرنشان کرد: شهربانو اکبرزاده و فاطمه کاردگر رتبه‌های نخست و دوم رشته تحقیق را به خود اختصاص دادند.

وی در پایان با اشاره به اینکه سیدسجاد اشرفی و محمدرضا انتظاریان و شعیب کاظمی در رشته اذان ویژه آقایان، رتبه‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند، افزود: اسامی برترین‌های مسابقات مناطق دیگراستان متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha