تعظیم شعائر اسلامی به دور از خرافه و بدعت‌ باشد
کد خبر: 4155014
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
آیت‌الله محمدی لائینی:

تعظیم شعائر اسلامی به دور از خرافه و بدعت‌ باشد

امام جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: تعظیم شعائر اسلامی در ماه محرم باید با پرهیز از خرافات و بدعت‌ها همراه باشد.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته مرکز مازندران، بیست و سوم تیرماه با حضور با شکوه مردم مؤمن و ولایتمدار ساری  در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.  

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام جمعه ساری  با اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان، افزود: انسجام، سلامت و دیانت خانواده مورد توجه دین مبین اسلام است.

وی افزود: غرب به دنبال فروپاشی خانواده در جامعه اسلامی است، تنزل جایگاه زن و خانواده  در دستور کار استکبار قرار دارد، مسئولان باید هوشیارانه مراقب توطئه دشمنان انقلاب باشند.

 امام جمعه ساری با بیان اینکه سفرهای رئیس‌جمهور به کشورهای مختلف نظیر آفریقا، آمریکای لاتین و... فرصت برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: گفت‌و‌گوی سازنده با دنیا باید به صورت جدی دنبال شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به به سالروز تأسیس شورای نگهبان، اظهار کرد: این نهاد برای کشور خدوم است و نظارت بر انتخابات نیز به درستی از سوی این شورا صورت گرفته است.

وی بیان کرد: تعظیم شعائر اسلامی در ماه محرم باید با پرهیز از خرافات و بدعت‌ها همراه باشد.

آیت‌الله محمدی لائینی ضمن قدردانی از مردم شریف استان ولایت‌مدار مازندران برای گرامیداشت دهه ولایت و امامت و عید غدیر ادامه داد: روزگاری مردم پشت علی(ع) را خالی کردند و عاشورا را شاهد بودیم امروز مردم باید بدانند اگر خدای نکرده انقلاب بشکند اسلام سیلی خواهد خورد که در طول تاریخ آن را تجربه نکرده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دنیا بداند ملت ایران پای حکومت عدل علی(ع) تا آخر خواهد ایستاد، اظهار کرد: بدنه ملت وفادار و متعهد هستند، اما متأسفانه نفوذی‌هایی در حال ظلم و خیانت در حق ملت هستند نباید اجازه دهیم با ناکارآمدی‌ها و کارشکنی‌ها ملت از انقلاب ناامید شوند.

انتهای پیام
captcha