اعلام اسامی داوران چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن مازندران
کد خبر: 4153914
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۸

اعلام اسامی داوران چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن مازندران

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعلام اسامی داوران مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان مازندران در دو بخش بانوان و آقایان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی سیفی کناری

حجت‌الاسلام مصطفی سیفی‌کناری، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: در راستای بهره‌برداری از ظرفیت قرآنی موجود و تبادل تجارب، در انتخاب داوران این دوره از مسابقات تلاش شده است بیشتر از اساتید بومی استانی استفاده شود. 

وی افزود: آقایان سیداحمد میریان در رشته وقف و ابتداء، مرتضی خرمی در رشته تجوید، سیدمحمد صادق ادیانی در رشته حسن حفظ، مهدی حجازی و سیاری در رشته صوت از داوران مازندرانی  و آقای رحیمی در رشته لحن  اعزامی از تهران در بخش آقایان به داوری می‌پردازند.

حجت الاسلام سیفی‌کناری تصریح کرد: خانم ها فرزانه خزایی پول در رشته تجوید، حکیمه نصیری در رشته حسن حفظ، فاطمه رحیمی فرد در رشته لحن و زهرا پور طهماسب در رشته صوت از داوران مازندرانی و خانم طانی در رشته وقف و ابتدا اعزامی از تهران، داوری بخش بانوان این دوره از مسابقات را برعهده خواهند داشت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف مازندران با بیان اینکه مسابقات قرآنی منطقه نوشهر شامل شهرستان های چالوس، نوشهر، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر، 18 تیرماه در امامزاده محمد(ع) نوشهر برگزار شد، خاطرنشان کرد: مسابقات مرحله شهرستانی  مناطق ساری، آمل، گلوگاه و بابلسر به ترتیب از 19 تیر ماه الی 22 تیرماه در دو بخش بانوان و آقایان بالای 18 سال برگزار می شود.

انتهای پیام
captcha