پیش‌ اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4150107
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

پیش‌ اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید در اردبیل برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در راستای اجرای برنامه‌های کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، پیش اجلاسیه بزرگداشت ۱۶۸۲ شهید والامقام این شهرستان در حسینیه ثارالله این شهر برگزار می‌شود.

پیش اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهیدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردبیل، سیدمحمد اعتماد اعجازی، فرماندار شهرستان اردبیل، چهارم تیرماه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام در اردبیل گفت: این پیش‌اجلاسیه شهرستان اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و سخنرانان و مهمانان کشوری هم در این مراسم حضور خواهند داشت.

فرماندار اردبیل بیان کرد: در این مراسم برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا می‌شود و نمایشگاهی با محوریت شهدای والامقام دایر و از خانواده‌های شهدای والامقام هم تجلیل و قدردانی می‌شود.

مشاور استاندار و فرماندار اردبیل افزود: با محوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام اردبیل برنامه‌های مختلف در شهرستان اردبیل از جمله تجلیل و دیدار از خانواده‌های شهدا، برگزاری نمایشگاه، مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی اجرا شده است و در این راستا پروژه‌های محرومیت زدایی در شهرستان اجرا شده و در حال اجراست‌.

وی از نصب المان‌ها و یادمان شهدای والامقام با محوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام در میادین و مناطق مختلف شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: این کنگره دستاوردها و برکات مهمی برای شهرستان خواهد داشت. اعتماد اعجازی افزود: با محوریت کنگره، ۴۱۲ یادواره‌ شهدا در مناطق مختلف شهرستان برگزار شده و از ۶۵۰ خانواده شهید والامقام شهرستان هم تجلیل شده است. 

وی تصریح کرد: امنیت و اقتدار کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان رسالتی خطیر است که دستگاه‌های فرهنگی باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha