محفل انس با قرآن در خلخال برگزار می‌شود
کد خبر: 4150100
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
با حضور قاری بین‌المللی؛

محفل انس با قرآن در خلخال برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان خلخال گفت: طبق تمهیدات به‌عمل آمده، 14 تیرماه محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی در مسجد صاحب‌الزمان(عج) خلخال برگزار می‌شود.

سید جواد یحیی زاده فرماندار خلخالبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خلخال، سید جواد یحیی‌زاده، فرماندار شهرستان خلخال، سوم تیرماه از برگزاری محفل انس با قرآن با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با حضور قاری بین‌المللی، سیدجواد حسینی، در مسجد صاحب‌الزمان(عج) در تاریخ ۱۴ تیرماه خبر داد. فرماندار خلخال  با بیان اینکه قرآن جامعه را هدایت می‌کند، اظهار کرد: توجه به فعالیت‌های قرآنی به عنوان یک کار بزرگ فرهنگی در جامعه اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از مکتب اسلام و قرآن است، تصریح کرد: امروز باید با برگزاری محافل قرآنی جوانان را به خواندن قرآن کریم و بهره‌گیری از دستورات آن تشویق و ترغیب کنیم. فرماندار خلخال با بیان اینکه تلاوت قرآن عامل گشایش برکت در زندگی فردی و اجتماعی است، افزود: وجود قاریان و حافظان از برکت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و جزء بزرگترین افتخارات ما به حساب می‌آیند.

یحیی‌زاده تصریح کرد: ضرورت برگزاری محفل انس با قرآن و آشنا کردن نسل جوان با این کتاب انسان‌ساز از اهمیت والایی برخوردار می‌باشد. نماینده عالی دولت در شهرستان خلخال بیان کرد: آن‌چه که به عنوان میراث رهبر کبیر انقلاب برای ما مانده است، فقط با ترویج و تعظیم فرهنگ قرآنی تداوم می‌یابد و باید تمامی ارکان جامعه و به ویژه مسئولین اهتمام خاصی به این امر داشته باشند.

انتهای پیام
captcha