برگزاری دوره‌های تابستانه آموزش قرآن در فریدونکنار
کد خبر: 4147950
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

برگزاری دوره‌های تابستانه آموزش قرآن در فریدونکنار

مدیر مؤسسه فرهنگی شهیدان رسولی شهرستان فریدونکنار از برگزای دوره‌های آموزشی قرآنی، فرهنگی و هنری همزمان با ایام تابستان در این شهرستان خبر داد.

پوستر دوره های آموزشی قرآنی، فرهنگی و هنری در ایام تابستان

فاطمه صیادی، مدیر مؤسسه فرهنگی شهیدان رسولی شهرستان فریدونکنار در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از برگزای دوره‌های آموزشی قرآنی، فرهنگی و هنری ویژه تابستان در این شهرستان خبر داد و گفت: به همت این مؤسسه طرح اوقات فراغت تابستانه، همراه با دوره‌های آموزشی قرآنی، فرهنگی، هنری ویژه دختران، در رده‌های سنی 11 تا 20 سال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی قرآنی و معارفی در رشته‌های حفظ، روخوانی و قرائت قرآن کریم و احکام بگزار خواهد شد، افزود: دوره‌های آموزشی هنری نیز در رشته‌های طراحی، نقاشی، فن بیان، دکلمه‌خوانی، سرود و تئاتر  و دوره‌های آموزشی علمی در رشته‌های ریاضی و عربی برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی شهیدان رسولی شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی می‌توانند از برنامه‌های متنوع ورزشی و اردویی و دورهمی‌های هفتگی نیز بهره‌مند شوند، اظهار کرد: این دوره‌ها از سوم تیرماه سال جاری در  مؤسسه فرهنگ شهیدان رسولی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند جهت ثبت‌نام تا سوم تیرماه به محل مؤسسه واقع در شهرک شهیدرجایی، خیابان آلاله 4،  مراجعه کرده و یا با شماره 09306097393 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha