برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در ۵ منطقه مازندران
کد خبر: 4147222
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در ۵ منطقه مازندران

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی در ۵ منطقه در استان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی سیفی کناری

حجت‌الاسلام مصطفی سیفی‌کناری، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی در ۵ منطقه در استان مازندران برگزار می‌شود‌.

وی با اشاره به استقبال خوب در ثبت‌نام مسابقات قرآن کریم این دوره مسابقات، از زمان و مکان ۵ منطقه محل برگزاری این دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته‌های آوایی خبر داد و افزود: در منطقه یک که شامل شهرستان‌های رامسر، عباس‌آباد، تنکابن، چالوس و نوشهر می‌شود، یکشنبه، ۱۸ تیر در امام‌زاده سیدمحمد(ع) نوشهر برگزار خواهد شد.

سیفی‌کناری تصریح کرد: منطقه 2 این دوره از برگزاری مسابقات قرآنی شامل شهرستان‌های ساری، جویبار، میاندورود، در روز دوشنبه ۱۹ تیر امامزاده عباس(ع) ساری برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف مازندران با بیان اینکه در منطقه 3، شهرستان‌های آمل، نور، محمودآباد، لاریجان، بلده روز سه‌شنبه، ۲۰ تیر در امام‌زاده ابراهیم(ع) آمل به رقابت خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: مسابقات شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه، نکا، به عنوان منطقه 4 استانی، در روز چهارشنبه، ۲۱ تیر در امام‌زاده سید محمد گلوگاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی مسابقات در 5 منطقه ساعت 7 برگزار می شود، اظهار کرد: شهرستانهای بابل، بندپی، بابلسر، قائمشهر، فریدونکنار به عنوان منطقه پنج این دوره از مسابقات در  روز پنجشنبه، ۲۲ تیر در امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف مازندران درباره مسابقات قرآن بخش معارفی، گفت: مسابقات معارفی مرحله شهرستانی نیز ۲۹ تیرماه به صورت حضوری و کتبی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha