بزرگداشت شهدای فاطمیون در حرم رضوی
کد خبر: 4146876
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

بزرگداشت شهدای فاطمیون در حرم رضوی

به همت مدیریت زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی، مراسم گرامیداشت خانواده شهدای فاطمیون با حضور قریب به ۳۰۰ نفر از تبعه افغانستان و مجاورین حرم مطهر رضوی در رواق دارالرحمه برگزار شد.

بزرگداشت شهدای فاطمیون در حرم رضوی

به گزارش خبرنگار ایکنا، به همت مدیریت زائران غیرایرانی مراسم گرامیداشت خانواده شهدای فاطمیون با حضور قریب به ۳۰۰ نفر از تبعه افغانستان و مجاورین حرم مطهر رضوی در رواق دارالرحمه برگزار شد.

در این مراسم معنوی که عصر امروز، ۲۰ خرداد برگزار شد، جمع کثیری از خانواده شهدا و جانبازان تیپ فاطمیون همراه با زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) گرد هم آمدند و یاد شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

قرائت قرآن کریم، ادعیه و سخنرانی دینی با موضوع «امام رضا(ع) و محرومین» و در پایان قرائت دسته جمعی صلوات خاصه پایان‌بخش این مراسم معنوی بود.

تشرف مرد ایتالیایی به دین مبین اسلام

همچنین بر اساس اعلام، مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، مرد ایتالیایی ۳۵ ساله ساکن کشور فرانسه به منظور تشرف به دین مبین اسلام عصر امروز، 20 خرداد به این مدیریت مراجعه کرد.

وی که خواست نامش ذکر نشود، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در خصوص نحوه آشنایی با دین اسلام و مذهب تشیع گفت: قبل از این در کشور ایتالیا به واسطه آشنایی با دوستان مسلمان در دانشگاه با دین اسلام آشنا شده بودم و کم و بیش اطلاعاتی در این زمینه داشتم؛ لذا پس از انجام مشاوره دینی و توضیح مبانی دین اسلام و پاره‌ای از موضوعات عملی آن توسط کارشناس مذهبی مدیریت زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی، با ذکر شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شدم. 

یادآور می‌شود، یک جلد قرآن کریم به زبان انگلیسی و تعدادی کتب اسلامی مرتبط با نیاز ایشان از طرف مدیریت زائرین غیرایرانی به ایشان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha