دستیابی به موشک هایپرسونیک فتاح، کسب توفیق در میدان فناوری است
کد خبر: 4146623
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
نماینده ولی فقیه درمازندران:

دستیابی به موشک هایپرسونیک فتاح، کسب توفیق در میدان فناوری است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به قدرت دفاعی و موشکی ایران اسلامی در تولید موشک فتاح، گفت: دستیابی به موشک هایپرسونیک فتاح به نوعی کسب توفیق در میدان فناوری است.

آیت الله محمدی لائینی امام جمعه ساری

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، نوزدهم خرداد در خطبه‌های نمازجمعه ساری که با حضور نمازگزاران مومن و خدا جوی این شهرستان در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: سه شنبه آینده ۲۴ذی القعده به روایتی سالروز شهادت امام رضا(ع) و روز زیارتی آن حضرت است، روز ۲۵ ذی‌القعده مصادف با «دحو الارض» است، طبق برخی روایات زمین کعبه و حرم الهی در این روز ظاهر گشته و گسترش یافته است و نخستین رحمت الهی در این روز از آسمان نازل شده است.

وی با اشاره به 20 خرداد روز صنایع دستی، افزود: حمایت از تولیدات صنایع دستی علاوه بر رونق اقتصادی، حفظ فرهنگ بومی را همراه دارد.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی(ره)، تصریح کرد: دشمنان انقلاب میدان فرهنگی را میدان اصلی جنگ قرار داده اند، نباید در این حوزه بی‌تفاوت بود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دشمنان انقلاب در حوزه رواج بی‌حجابی و ولنگاری  فعالیت بسیاری دارند، خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی و انتظامی با هنجارشکنان در حوزه عفاف و حجاب برخورد جدی داشته باشند.

وی اظهار کرد: قدردان خدمات محیط زیست در راستای حفظ محیط زیست این خطه از شمال کشور هستیم، کشاورزان از سوخت‌رسانی به این حوزه گلایه دارند که می‌طلبد مسئولان  جهاد کشاورزی برای رفع این دغدغه کشاورزان کوشا باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به قدرت دفاعی و موشکی ایران اسلامی و قدردانی از هوا فضا سپاه برای تولید موشک فتاح، گفت: دستیابی به موشک هایپرسونیک فتاح به نوعی کسب توفیق در میدان است.

انتهای پیام
captcha