دوره‌های آموزش عمومی قرآن در مرکز فداییان ولایت طیبه ساری برگزار می‌شود
کد خبر: 4146381
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

دوره‌های آموزش عمومی قرآن در مرکز فداییان ولایت طیبه ساری برگزار می‌شود

مدیر مرکز قرآنی فداییان ولایت طیبه ساری گفت: دوره‌های آموزش قرآنی، فرهنگی و هنری، از سوی مرکز قرآنی فداییان ولایت طیبه ساری در این شهرستان برگزار می‌شود.

خدیجه مصطفی پور

خدیجه مصطفی‌پور، مدیر مرکز قرآنی فداییان ولایت طیبه ساری، در گفت‌و‌گو با ایکنا از مازندران، با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت و برگزاری دوره‌های آموزشی در محیطی شاد، سالم و تربیتی، گفت: مرکز قرآنی فداییان ولایت طیبه ساری با برنامه‌یزی‌های انجام شده، اقدام به برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی در رشته‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری کرده است. این دوره‌ها در رده‌های سنی کودکان زیر هفت سال، ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و بزرگسال برگزار می‌شود.

مصطفی‌پور با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب و متخصص برگزار می‌شود، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی قرآنی در رشته‌های روخوانی، صوت الحن و حفظ قرآن برنامه‌ریزی شده است.

مدیر مرکز قرآنی فداییان ولایت طیبه ساری با بیان اینکه در بخش هنری، رشته‌های خوشنویسی، سفالگری، نقاشی و نمایش عروسکی برگزار می‌شود، افزود: در دوره‌های آموزشی فرهنگی، کلاس‌های تقویتی درسی و آموزش الفبا را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی چریکه، اقتصادان کوچک و هنرهای تربیتی را هم در دستور کار داریم. اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از امروز، 18 خردادماه تا یکم تیرماه به مرکز قرآنی فداییان ولایت طیبه واقع در خیابان دخانیات، روبروی دخانیات ۲۵، مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق  شماره تلفن‌های  09117138013 و 01133298550 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha