طرح «تابستان فیروزه‌ای» در بابل اجرا می‌شود
کد خبر: 4146153
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

طرح «تابستان فیروزه‌ای» در بابل اجرا می‌شود

دوره‌های آموزشی تخصصی قرآنی، فرهنگی و هنری با عنوان «تابستان فیروزه‌ای» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «الهادی» بابل در این شهرستان برگزار می‌شود.

پوستر طرح تابستان فیروزه ای در بابل

به گزارش ایکنا از مازندران، از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «الهادی» شهرستان بابل، دوره‌های آموزشی تخصصی قرآنی، فرهنگی و هنری، ویژه طرح تابستانه 1402 با عنوان «تابستان فیروزه‌ای» در این شهرستان برگزار می‌شود.

 این طرح در رشته‌های قرآنی، دوره‌های آموزشی تربیت مربی قرآن کریم، تربیت مربی پیش‌دبستانی، مفاهیم قرآن کریم، حفظ 30جزء قرآن کریم، دارالتحفیظ و خلاقیت «مهد قرآنی»، قرآئت قرآن کریم، روخوانی، روانخوانی، صوت لحن، نهج‌البلاغه کودکان، تداوم پیش دبستانی و... برگزار می‌شود.

در رشته‌های هنری این طرح تابستانه، دوره‌های آموزشی ساخت زیورآلات ویژه نوجوانان، نقاشی، خوشنویسی، فن بیان و سخنوری ویژه کودکان و نوجوانان و مهارت‌های موبایلی شامل تدوین فیلم، ادیت و... در رده‌های سنی مختلف برگزار خواهد شد. 

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی برای ثبت‌نام می‌توانند از روزهای شنبه تا چهارشنبه تا نخستین روز از تیر در ساعات 9 الی۱۲ به مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت الهادی واقع در میدان آستانه امامزاده قاسم(ع)، هادی ۹، مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام با شماره تلفن 01132047136 تماس حاصل کنند.

این دوره‌های آموزشی از سوم تیرماه آغاز  و تا یکم شهریور ادامه خواهد داشت و با برنامه‌های متنوع اردویی، برنامه‌های دهه ولایت، دسته‌روی محرم و ... همراه خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha