احداث ۱۵ هزار مسکن برای افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و خانواده شهدا
کد خبر: 4143921
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
استاندار مازندران بیان کرد:

احداث ۱۵ هزار مسکن برای افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و خانواده شهدا

استاندار مازندران گفت:: با عنایت دولت سیزدهم احداث هشت هزار مسکن ملی در مازندران کلید خورده است و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) احداث ۱۵ هزار باب مسکن برای افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و خانواده‌های معظم شهدا را متعهد شده است.

احداث ۱۵ هزار باب مسکن برای افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و خانواده های معظم شهدا

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، ششم خرداد ماه، در نشست طرحهای محرومیت‌زدایی که با حضور سردار جمال الدین آبرومند، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) کشور برگزار شد، گفت: سه هزار و ۶۰۰ روستای استان به جهت محرومیت در حوزه آب،‌ راه، دسترسی نداشتن بازارچه دائمی فروش محصولات و... با فقر و محرومیت دست و پنجه نرم می‌کنند و به فرموده رهبری فقر مازندران در لوای برگ‌های سبز درختان پنهان است.

وی افزود: مازندران به‌عنوان مقصد ۲۰ میلیون گردشگر در ایام مختلف سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اگر چه در سال‌های پس از انقلاب کارهای زیادی در بحث توسعه زیربنایی صورت گرفت، اما کمتر از ۲۰ درصد از ظرفیت‌های توسعه‌ اقتصادی استان برای افزایش تولیدات کشاورزی و صنعتی استفاده می‌شود.

حسینی‌پور تصریح کرد: این خطه از شمال کشور در تولید ۱۴ محصول رتبه نخست کشور دارد، چنانچه مشکلات زیربنایی استان مرتفع شود، قطعاً شاهد رونق اقتصادی استان خواهیم بود.

استاندار مازندران با اشاره به اهمیت جاده‌سازی، تأمین آب و حل و فصل مشکلات بازار محصولات باغی و کشاورزی، تصریح کرد: لای‌روبی تمامی آب‌بندان‌های مازندران از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) صورت پذیرفته است، با اجرای این طرح، علاوه بر افزایش ذخیره آب کشاورزی و توسعه فعالیت‌های شیلاتی، گردشگری نیز رونق می‌گیرد.

وی اظهار کرد: با عنایت دولت سیزدهم احداث هشت هزار مسکن ملی در مازندران کلید خورده است و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع)، احداث ۱۵ هزار باب مسکن برای افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و خانواده‌های معظم شهدا را متعهد شد که تحقق این مهم نیازمند تأمین زمین است.

حسینی‌پور با اشاره به طرح تقویت اقتصاد ۵۰۰ روستای مازندران، گفت: این طرح نیز به کمک قرارگاه محرومیت‌زدایی نیاز دارد که مورد توجه هم قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha