تقویت محرومیت‌زدایی در مازندران ذیل تفاهم‌نامه استانداری با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)
کد خبر: 4143913
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

تقویت محرومیت‌زدایی در مازندران ذیل تفاهم‌نامه استانداری با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) کشور گفت: محرومیت‌زدایی در مازندران ذیل تفاهم نامه استانداری با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) قوت می گیرد.

قوت گرفتن محرومیت‌زدایی در مازندران

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سردار جمال‌الدین آبرومند، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) کشور، ششم خردادماه در نشست طرح‌های محرومیت‌زدایی مازندران که با حضور سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس مازندران و پاسداشت رشادت های لشکر خط شکن ۲۵ کربلا، به عقد تفاهم نامه همکاری بین استانداری مازندران و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه به منظور محرومیت‌زدایی و آبادانی در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: این قرارداد بر اساس نیازمندی‌ها و نظام مسائل احصاشده استان در موارد مختلف به امضا رسید.

وی افزود: یکی از مسائل مهم استان موضوع رفع تنش آبی است، طرح آبرسانی به روستاها، ایجاد مسکن روستایی و محرومان، لایروبی رودخانه‌ها، احداث و به سازی مدارس، توسعه فضاهای ورزشی روستایی، ایجاد بازار دائمی محصولات کشاورزی و باغی و صنایع دستی روستائیان و... دیگر موضوعات مورد توافق است.

سردار آبرومند تصریح کرد: بعد از 44 سال که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، وجود محرومیت در جای جای ایران اسلامی به ویژه دیار علویان زیبنده نیست، تلاش داریم ظرف مدت ۲ تا 3 سال حجم قابل توجهی از محرومیت استان مازندران رفع شود.

وی با اشاره به نقش کارگروه‌ها در تحقق این تفاهم‌نامه محرومیت‌زدایی، خواستار همدلی این کارگروه‌ها برای رسیدن به نتیجه مطلوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

انتهای پیام
captcha