اهتزاز پرچم حرم حضرت عباس (ع) در نمایشگاه کتاب تهران
کد خبر: 4141184
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

اهتزاز پرچم حرم حضرت عباس (ع) در نمایشگاه کتاب تهران

پرچم گنبد مطهر حرم حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) در سی‌وچهارمین نمایشگاه بين‌المللی کتاب تهران به اهتزاز درآمد.

اهتزاز پرچم حرم حضرت عباس (ع) در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پرچم گنبد مطهر حضرت ابوالفضل (ع) كه به مدت سه ماه بر فراز گنبد مطهر حضرت ابوالفضل العباس(ع) قرار داشت و همزمان با آغاز ماه محرم تعويض شده است، دوشنبه 25 اردیبهشت همزمان با ششمین روز نمایشگاه در بخش ناشران خارجی و بین‌الملل سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران به اهتزاز درآمد.

غرفه آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) كه در بخش ناشران خارجی و بین‌الملل نمایشگاه کتاب مستقر است، علاوه بر پرچم گنبد مطهر اين آستان كه آن را برای تبرک بازديدكنندگان به نمايش درآورده، امكان زيارت نیابتی را به‌صورت مجازی برای مشتاقان ابوالفضل العباس (ع) فراهم كرده است.

غرفه آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) برگه‌هايی را با عنوان دل‌نوشته برای افرادی كه دوست دارند حرف‌های دلشان را به حرم حضرت ابوالفضل (ع) برسانند، منتشر کرده است. در اين غرفه دل‌نوشته‌های چاپ‌شده در قالب عريضه، در اختيار علاقه‌مندان قرار می‌گيرد و مسئولان غرفه آن‌ها را پس از رسیدن به عراق داخل ضريح خواهند انداخت.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha