ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در مازندران آغاز شد
کد خبر: 4139800
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در مازندران آغاز شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه، مرحله شهرستانی در مازندران خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات قرآنی در بخش‌های آوایی انفرادی، گروهی، معارفی عمومی، معارفی تخصصی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مصطفی سیفی کناریحجت‌الاسلام سیفی کناری، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌و‌گو با ایکنای مازندران، از ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف مرحله شهرستانی در مازندران خبر داد و گفت: فراخوان  چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه ویزه بانوان و آقایان بالای 18سال با محوریت بقاع متبرک و امام‌زادگان واجب التعظیم(ع) در کشور اعلام شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در بخش‌های آوایی انفرادی، گروهی، معارفی عمومی، معارفی تخصصی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیفی کناری تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در بخش آوایی انفرادی می‌توانند در حفظ 20، 10، 5 و 30 جزء، قرائت قرآن کریم، ترتیل، دعاخوانی، اذان و ابتهال شرکت کنند. رشته اذان شامل حال بانوان نمی‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در بخش گروهی علاقه‌مندان می‌توانند در مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: در بخش معارفی عمومی که شامل ترجمه‌های سوره‌های یاسین و الرحمن و در بخش معارفی تخصصی که شامل معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه می‌شود، ثبت نام صورت می‌پذیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه این دوره از مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در چند مرحله از شهرستانی، منطقه‌ای، استانی، کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود لذا علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات باید جهت شرکت در مرحله شهرستانی ثبت نام خود را از امروز تا 15 خرداد ماه 1402 در سایت www.quraniran.ir آغاز کنند.

انتهای پیام
captcha