افتتاح نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران
کد خبر: 4134559
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

افتتاح نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران

نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان مازندران با حضور استاندار در سالن سلمان هراتی اداره کل ارشاد مازندران افتتاح شد.

نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان مازندران، صبح امروز، 27 فروردین با حضور سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، حسین جوادی، مدیرکل ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دیگر مسئولان استانی در ساری افتتاح شد.

این نمایشگاه ۲۷ لغایت ۳۱ فروردین همراه با برنامه‌های متعدد فرهنگی به صورت دو شیفت صبح و عصر و بعد از افطار و تا ساعت ۲۱ پیگیری می‌شود. ساعات کار نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ است.

بر اساس اعلام مسئولان ارشاد مازندران بیش از چهار هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است.

رونمایی از 20 عنوان کتاب بومی در این نمایشگاه از دیگر برنامه‌های جنبی تعریف شده در این نمایشگاه علام شده است.

برنامه تجلیل از فعالان و ناشران کتاب، برگزاری چهارکارگاه تخصصی تولید محتوا، ویرستاری، جشنواره قرآنی بهار در بهار، مسابقه فرهنگی مصباح‌الهدی، برگزاری جشن گنجینه‌های آسمانی و برپایی غرفه عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این نمایشگاه اعلام شده است.

در نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان که با استقبال فعالان فرهنگی و هنری مواجه شد، ۴۰ غرفه‌دار محصولات خود را عرضه کردند.

انتهای پیام
captcha