برگزیدگان رویداد «ماه تمام» مشخص شدند
کد خبر: 4128293
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

برگزیدگان رویداد «ماه تمام» مشخص شدند

با اعلام دبیرخانه رویدادفرهنگی هنری ماه تمام برگزیدگان مسابقه ادبی این رویداد مشخص شدند.

به گزارش ایکنا، دبیرخانه رویداد فرهنگی هنری «ماه تمام» در آستان سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان با صدور بیانیه‌ای برگزیدگان این رویداد فرهنگی قرآنی را معرفی کرد.

در این بیانیه آمده است؛ با توجه به بررسی آثار رسیده به دبیرخانه رویداد فرهنگی هنری ماه تمام و پس از داوری این آثار در رشته‌های داستان کوتاه و شعر اسامی برگزیدگان این دو رشته به شرح ذیل است:

رشته

رتبه

نام

نام خانوادگی

استان

نام دانشگاه

داستان کوتاه

رتبه اول

الهام

توکل

اصفهان

صنعتی اصفهان

شعر

رتبه اول

حسین

سنگری

خوزستان

دانشگاه آزاد دزفول

رتبه دوم

ثریا

عبدی

خوزستان

دانشگاه بندر امام خمینی

رتبه سوم

حیدر

منصوری

بوشهر

مرکز علمی کاربردی کنگان

 

شایسته تقدیر

پویا

اقرائی

خوزستان

دانشگاه رامهرمز

بنا به این گزارش، هیئت داوران در رشته داستان کوتاه هیچ اثری را شایسته دریافت رتبه‌های دوم و سوم ندانست. همچنین دبیرخانه این رویداد تعداد آثار دریافتی را قریب به 180 اثر اعلام کرد.

رویداد فرهنگی هنری «ماه تمام» با محوریت شخصیت حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) و تدبر در سوره مبارکه کافرون و با هدف معرفی مؤلفه‌های سبک زندگی حسینی و محوریت آموزه‌های عاشورایی، تعظیم و تکریم شعائر و معارف اسلامی، هویت‌افزایی دینی و انقلابی مخاطبان در مناسبت عظیم عاشورایی حسینی، معرفی شخصیت‌های کربلا، حمایت از هنرمندان در خلق اثر هنری و ادبی با رویکرد اسلامی، انس و مطالعه قرآن و عمل به آن به عنوان ضرورت زندگی توحیدی در ماه محرم سال جاری آغاز شد.

سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به عنوان متولی برگزاری این رویداد در آبان­ سال جاری نمایشگاه هنری «ماه تمام» را در رشته‌های خوشنویسی، نقاشیخط، نقاشی و تایپوگرافی در دانشگاه تهران برگزار کرد. علاقه‌­مندان جهت اطلاع از دیگر برنامه‌ها و رویدادهای این سازمان می‌توانند به نشانی اینترنتی isqa.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha