مالزی؛ میزبان نشست رؤسای سازمان‌های ملی استاندارد منطقه آسیا ـ اقیانوسیه
کد خبر: 4128147
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

مالزی؛ میزبان نشست رؤسای سازمان‌های ملی استاندارد منطقه آسیا ـ اقیانوسیه

نشست رؤسای سازمان‌های ملی استاندارد منطقه آسیا ـ اقیانوسیه به میزبانی مشترک سازمان بین‌المللی استاندارد ایران و اداره استاندارد مالزی و با مشارکت 22 هیئت نمایندگی از کشورهای منطقه، از امروز سه‌شنبه، 23 اسفند آغاز می‌شود و تا پنج‌شنبه، 25 اسفند ادامه دارد.

 

سازمان‌های ملی استاندارد

به گزارش ایکنا به نقل از دفتر تخصصی امور بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی اسلام‌پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در رأس هیئتی برای شرکت در این نشست صبح دیروز، 22 اسفند راهی کوالالامپور شد.

در این رویداد 3 روزه، جلسات تعاملی با موضوعات راهبرد و مأموریت، چالش‌های راهبردی و عملکردی، پایداری، مشارکت منطقه‌ای و مشارکت ذی‌نفعان مطرح خواهد شد.
این رویداد به میزبانی مشترک سازمان بین‌المللی استاندارد و اداره استاندارد مالزی و با مشارکت 22 هیئت نمایندگی از کشورهای منطقه، از امروز سه‌شنبه، 23 اسفند آغاز می‌شود و تا پنج‌شنبه، 25 اسفند ادامه دارد.
با توجه به نقش و گستره فعالیت سازمان ملی استاندارد ایران در تجارت فرامرزی، هیئت ایرانی عازم به کوالالامپور، نشست‌های تخصصی مشترکی را با نمایندگان دیگر کشورها به ویژه مالزی به عنوان یکی از شرکای اقتصادی ایران، برای رفع موانع و تسهیل تجارت پیش‌بینی کرده‌اند که مصداق آن در کالاهای صنعتی و لبنی صادراتی ما به مالزی خواهد بود.
در این سفر پرویز درویش، معاون تدوین و ترویج استاندارد و سیدابراهیم ابراهیمی، سرپرست دفتر تخصصی امور بین‌الملل، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha