شرح احادیث نبوی پیرامون نماز در مسجد امام حسین(ع) قاهره
کد خبر: 4127850
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

شرح احادیث نبوی پیرامون نماز در مسجد امام حسین(ع) قاهره

هشتمین محفل احادیث نبوی به همت وزارت اوقاف مصر و شورای عالی امور اسلامی این کشور در مسجد امام حسین(ع) قاهره برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از صدی البلد، در این محفل که روز گذشته، 21 اسفند پس از نماز عصر برگزار شد، شماری از علمای ارشد الازهر از دانشکده اصول دین در بخش علوم و حدیث و همچنین جمعی از خبرنگاران و گویندگان حاضر در دوره اتحادیه رادیوهای اسلامی حضور داشتند.

در این محفل احادیث نبوی در مورد نماز و همچنین احکام نماز بررسی شد و در پایان آکادمی بین‌المللی اوقاف برنامه‌ای را برای اصحاب رسانه حاضر در دوره اتحادیه سومین اجلاس اتحادیه رادیوهای اسلامی برگزار کرد.

در این برنامه فرهنگی حاضران با معماری اسلامی مسجد امام حسین(ع) و همچنین مرمت‌های صورت گرفته در این مسجد آشنا شدند. حاضران از توجه وزارت اوقاف مصر به مساجد به ویژه به مساجد اهل‌بیت(ع) در این کشور قدردانی کردند.

خبرنگاران و گویندگان شرکت‌کننده در سومین اجلاس اتحادیه رادیوهای اسلامی علاوه بر مسجد امام حسین(ع) از مسجد الازهر نیز بازدید کرده و با تاریخچه و معماری این مسجد آشنا شدند.

 وزارت اوقاف مصر در سال جاری برگزاری برنامه‌های قرآنی و دینی متعددی را در مسجد امام حسین(ع) در دستور کار قرار داده است. برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان ارشد مصری و برگزاری محافل تبیین احادیث نبوی از مهم‌ترین این برنامه‌ها بوده است.

انتهای پیام
captcha