محفل انس با قرآن بر سر مزار زنده‌یاد شهیدی‌پور + عکس
کد خبر: 4127607
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
در هجدهمین دوره طرح اُسوه انجام شد

محفل انس با قرآن بر سر مزار زنده‌یاد شهیدی‌پور + عکس

طی دومین روز از هجدهمین دوره طرح اُسوه، قاریان و حافظان پس از شرکت در کلاس‌های آموزشی و برگزاری محفل اُنس با قرآن در شبستان امام خمینی‌(ره) حرم حضرت معصومه(س)، با حضور بر سر مزار مرحوم حجت‌الاسلام محمدرضا شهیدی‌پور به قرائت فاتحه پرداختند.

به گزارش ایکنا، در دومین روز از هجدهمین دوره طرح اُسوه، قاریان و حافظان پس از شرکت در کلاس‌های آموزشی و برگزاری محفل اُنس با قرآن در شبستان امام خمینی‌(ره) حرم حضرت معصومه(س)، با حضور بر سر مزار استاد شهیدی‌پور به قرائت فاتحه پرداختند.

در محفل اُنس با قرآن، امیرعلی عسکری از استان یزد، امیرمحمد معتمدی‌تبار از استان خراسان رضوی، امیرحسین مقدس از استان کرمان، امیررضا صالح‌پور از استان اردبیل، محمدحسین جان‌نثاری از استان اصفهان و سیدمحمد حسینی‌پور از استان سمنان به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

اجرای این محفل قرآنی را سبحان قاری، حافظ کل و قاری عضو طرح اُسوه بر عهده داشت. اعضا، اساتید و مربیان طرح اُسوه پس از پایان محفل انس با قرآن، با مراجعه به مزار استاد فقید قرآن حجت‌الاسلام محمدرضا شهیدی‌پور، به قرائت فاتحه برای شادی روح آن مرحوم پرداختند.

در هجدهمین دوره طرح اسوه که به همت جامعه فرهنگی قرآنی عصر و با همکاری شورای عالی قرآن از ١٩ اسفند در قم آغاز شده و تا ٢۶ اسفندماه ادامه دارد، اساتید متعددی به تدریس می‌پردازند که اسامی ایشان از این قرار است؛
- درس صوت و لحن: حسن مختاری، علی‌اکبر کاظمی، عباس هاشمی، ابوالفضل چمنی و سیدمحمد حسینی‌پور

- درس اقراء مقدماتی: وحید مهاجر پاریزی، سیدمحمد کرمانی و مهدی غلام‌نژاد
- درس حفظ قرآن کریم: حجت الاسلام علیرضا نجفی، سعید حاجیان، مسعود رضایی و محمدرضا زاهدی
- درس مکالمه زبان عربی: سیدعلیرضا موسوی‌نصر و محسن صادقی
- درس‌های اندیشه اسلامی و احکام دین: حجج اسلام مجید صادقی، احسان وثوقی‌مهر، مجتبی علیخانی، مهدی اخوان و امیرحسین فراهانی                                           

انتهای پیام
captcha