رونمایی از دو محصول جدید مجمع جهانی اهل بیت(ع)
کد خبر: 4122299
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

رونمایی از دو محصول جدید مجمع جهانی اهل بیت(ع)

در آستانه سالروز باسعادت مبعث خاتم الانبیاء(ص) طی مراسمی از محصولات جدید مجمع جهانی اهل بیت(ع) در فضای مجازی رونمایی می‌شود.

به گزارش ایکنا، در آستانه سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص)، از دو محصول اندورید پایه و وب‌محور جدید با عنوان «اپلیکشن نبأ» و «هفت زبان جدید ویکی شیعه» در مجمع جهانی اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود.

بر اساس این گزارش در حاشیه این مراسم همچنین از اساتید و پژوهشگران گروه مطالعات راهبردی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات تقدیر خواهد شد.

این مراسم پنجشنبه، 27 بهمن ساعت 10:30 صبح در سالن اجتماعات مجمع جهانی اهل بیت(ع) در قم مقدس برگزار می‌شود.

پیش از این صدها جلد کتاب از آثار مجمع جهانی اهل بیت(ع)، به صورت متنی و تصویری به زبان‌هایی مانند: فارسی، عربی، انگلیسی، اردو، تاجیکی، بنگالی، اندونزیایی، ترکی استانبولی، روسی و اسپانیولی به همت این مجمع منتشر شده است.

کتاب‌هایی مانند شیعه پاسخ می‌گوید، اعلام الهدایه(پیشوایان هدایت، 14 جلد)، در مکتب اهل بیت علیهم السلام، آفتاب‌‌گردان (48 جلد)، سیری در قلمرو شعر نبوی صل الله علیه و آله، تحلیلی نو بر عقاید وهابیان و المرأة فی الجاهلیه والاسلام از جمله مهمترین این آثار هستند.

گفتنی است، مجمع جهانی اهل بیت(ه) همچنین برای نخستین بار در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی که 16 تا 19 بهمن در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با بخش فضای مجازی، ویکی شیعه و خبرگزاری ابنا شرکت داشت و همچنین به معرفی اپلیکیشن نبأ پرداخت.

انتهای پیام
captcha