بیانیه دانشگاه معارف اسلامی در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی
کد خبر: 4113539
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

بیانیه دانشگاه معارف اسلامی در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی

دانشگاه معارف اسلامی در محکومیت اهانت وقیح نشریه افسارگسیخته و منفور فرانسوی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه معارف اسلامی، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

فَسَوْفَ یَأْتِیهِمْ أَنبَاءُ مَا کَانُوا بِهِ یَسْتَهْزِئُونَ؛ (انعام: ۵)
پس به زودى از نتایج استهزائشان خبردار خواهند شد.

بی‌شک کینه‌توزی و عداوت داعیان آزادی‌بیان و اِعمال رفتارهای ضداخلاقی و چندگانه، به‌جهت ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی در برابر استکبار و دفاع تمام‌قد از مستضعفین و مظلومان جهان است.

شجره طیبه انقلاب اسلامی همواره در طول عمر پربرکتش، خارچشم ظالمان و مدافع مظلومان بوده است و اقدامات مذبوحانه و وقیحانه‌ای چون تمسخر و توهین به باورها و ارزش‌های انسان‌ها، رفتاری دور از عقل و انصاف و مخالف با اصول و موازین حقوق بین‌الملل و آزادی‌بیان است که نشان از عجز و ناتوانی ابرقدرت‌های پوشالی جهان است.

فراموش نخواهیم کرد که نشریه هتاک فرانسوی، چگونه پیش از این با انتشار و بازنشر کاریکاتورهای توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم، وقاحت ضدبشری خود را علیه پیروان آخرین و کامل‌ترین دین الهی نشان داد و این‌بار، همان دست‌های پشت‌پرده‌ای که زمانی در غرب، بنیان خانواده را از هم گسست، اکنون به‌دنبال دین‌زدایی از ممالک اسلامی و نابودی زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی بلاد اسلامی است.

چگونه است! نشریه‌ای که چندی‌پیش فقط با یک انتقاد کوچک از رژیم جعلی صهیونیست، جریمه و پلمپ شد؛ علی‌رغم اهانت به مقدسات چندین میلیارد مسلمان و مرجعیت شیعه و میلیون‌ها مسلمان مقلد وی، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، چراکه تحت‌سیطره دیکتاتوری رژیمی یهودی است.

جامعه دانشگاه معارف اسلامی ضمن اعلام حمایت از ساحت ملکوتی مقام مرجعیت و علی‌الخصوص رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی»؛ این اقدام شنیع و نفرت‌انگیز را محکوم کرده و از تمامی دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت خارجه و قوه قضائیه درخواست پیگیری عاجل در قبال اقدام هتاکانه این نشریه و تنویر افکار عمومی جهان را خواستار است.

انتهای پیام
captcha