مرحله نهایی هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 4103679
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

مرحله نهایی هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی مازندران برگزار می‌شود

مرحله نهایی هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی مازندران ۱۱ آذر به میزبانی شهرستان قائم شهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از مازندران، مرحله نهایی هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی مازندران، ساعت ۹ صبح روز جمعه، ۱۱ آذرماه به میزبانی شهرستان قائمشهر با رقابت ۷ نفر از برترین قاریان مجلسی‌خوان استان همراه با پخش زنده از سیمای مرکز مازندران و شبکه قرآن سیما در محل مصلی بزرگ جمعه برگزار خواهد شد.

در این مرحله، ۳ نفر از قاریان برگزیده با رأی مستقیم مردم و داوران انتخاب و به مرحله کشوری این دوره از رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

ستاد برگزاری محتوایی و اداره امور قرآن و عترت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، دو نفر از اساتید قرآنی را به‌عنوان مسئول کمیته فنی و نظارت و همچنین ۸ نفر از اساتید و داوران ملی و منطقه‌ای به همراه مردم شریف مازندران، داوری این دوره از جشنواره را انجام‌ می‌دهند.

«روح الله حیدری» به عنوان رئیس کمیته داوران هفدهمین جشنواره تلاوت های مجلسی مازندران برگزیده شده است.

«حمید شاکرنژاد»، قاری ممتاز بین المللی از مشهد مقدس ریاست هیئت داوران این دوره از جشنواره و «محمد بادپا» از تهران مسئولیت کمیته فنی داوران این دوره از جشنواره را برعهده دارند.

قاری ممتاز بین‌المللی «داوود جعفری» از تهران به عنوان ناظر هیئت داوران در این دوره از رقابت‌ها انتخاب شده است.

هیئت داوران این دوره از جشنواره، از اساتید برجسته قرآنی استان مازندران، «حبیب‌الله طالقان غفاری»، «سید احمد میریان»، «مجید آهنگری»، «مصطفی قاسمی»، «روح الله حیدری»، «جعفر ملک پور» و «علی عظیمی» تشکیل شده است.

در این دوره از جشنواره عادل تقی پور، محمدطه شمس، مجتبی خانجانی، مهدی شالیکار، محمد حسین آهنگری، یاسین محمدی و سعید ترکمان دهنوی به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha