پرستاران نمونه مازندرانی تجلیل شدند
کد خبر: 4102812
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

پرستاران نمونه مازندرانی تجلیل شدند

آیین گرامیداشت هفته بسیج و سالروز میلاد حضرت زینب(س) با تجلیل از پرستاران نمونه کشوری در مازندران برگزار شد.

مراسم گرامیداشت هفته بسیج و سالروز میلاد حضرت زینب(س)به گزارش ایکنا از مازندران، آیین گرامیداشت هفته بسیج و سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه کشوری و بسیجی، امروز، 6 آذر به همت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و با حضور نماینده ولی‌فقیه در مازندران برگزار شد.

در این آیین آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، گفت: یکی از مهمترین حلقه‌های زنجیره درمان در نظام سلامت،‌ پرستاری است، قدردان ایثار، صبر و بردباری و خدمت بی‌منت پرستاران به بیماران هستیم. 

وی با بیان اینکه پرستاران به همراه دیگر پرسنل حوزه سلامت خدمات شایسته‌ای به جامعه ارائه می‌کنند،‌ افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ایام همه‌گیری کرونا ۱۷ شهید مدافع سلامت تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

آیت‌الله لائینی در ادامه سخنانش به اقدامات بسیج و بسیجیان در عرصه‌های مختلف نظام به ویژه تأمین امنیت جامعه اشاره کرد و ادامه داد: بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی در حوزه سلامت‌، توزیع اقلام بهداشتی و کمک مؤمنانه و تغسیل و تدفین اموات کرونایی اقدامات ارزشمندی انجام داده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه بیش از چهار هزار و ۶۰۰ اموات کرونایی به همت قرارگاه موسی بن جعفر(ع) استان مازندران با حضور طلاب جهادی تغسیل و تدفین شده‌اند، یادآور شد: فعالیت این قرارگاه با هدف تغسیل و تدفین شرعی متوفی‌های کرونایی از ابتدای فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده است.

وی از حضرت زینب(س) به عنوان الگو و اسوه جامعه پرستاری یاد کرد و اظهار کرد: پرستاران ما باید امروز روحیه دلداری و دلگرمی دادن را از الگوی خود یعنی حضرت زینب(س) بیاموزند، چرا که هر پرستار باید در مسیر درمان بیماری با روحیه دادن و دلگرمی دادن روحیه بیمار خود را مستحکم و مقاوم نگه دارد.

در پایان این آیین از پرستاران نمونه کشوری و بسیجی مازندران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha