فرهنگ بسیجی؛ تصویری از اخلاص و فداکاری
کد خبر: 4102010
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران:

فرهنگ بسیجی؛ تصویری از اخلاص و فداکاری

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: فرهنگ بسیجی یادآور مجاهدت زنان و مردانی است که فرهنگی ناب، ماندگار از اخلاص و فداکاری را به تصویر کشیدند.

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، سید حسین درویشی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفان گفت: فرهنگ بسیجی یادآور مجاهدت زنان و مردانی است که برای پاسداشت ارزش‌های اسلام عزیز و دفاع از ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، اعتقادی، سازندگی و دیگر عرصه ها با تمام وجود وارد میدان مبارزه و جهاد شدند، فرهنگی ناب، ماندگار از اخلاص و فداکاری را به تصویر کشیدند.

 وی ادامه داد: در سال جاری، ۷۸ کارگاه آموزش فنی و حرفه ای با مشارکت بسیج استان تشکیل شد که در آن به ۹۱۲ نفر بسیجی در ۳۶ رشته آموزش داده شد.

درویشی در باره همکاری فنی حرفه‌ای با سازمان بسیج استان، با اشاره به فراهم‌سازی بستر همکاری و هم افزایی با دستگاه های دست اندرکار، تصریح کرد: توافق های کاری مختلفی را با اهدافی چون صرفه جویی در هزینه‌های توانمندسازی افراد جامعه، ایجاد راه کارهای حمایتی پس از آموزش برای دستیابی به اشتغال پایدار، را در دستور کار خود داشته ایم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، هدایت و کنترل آموزش‌های متناسب با چارچوب تعیین شده، تبادل اطلاعات و تجربیات میان دستگاه‌های مرتبط، ایجاد راهکارهای بهینه برای فرهنگ سازی آموزشی، بهینه سازی فرآیندهای آموزش های مهارتی و… را از دیگر توافق‌های حاصله دانست و خاطرنشان کرد: همکاری با جامعه هدف بسیج یکی از این توافقات بوده که به حول و قوه الهی تاکنون این تفاهم کاری مشترک از عملکرد خوبی برخوردار بوده است.

انتهای پیام
captcha