انفجار بمب در قدس اشغالی یک کشته و 15 صهیونیست زخمی برجای گذاشت / واکنش جهاد اسلامی + فیلم
کد خبر: 4101722
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

انفجار بمب در قدس اشغالی یک کشته و 15 صهیونیست زخمی برجای گذاشت / واکنش جهاد اسلامی + فیلم

در حالی که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد بر اثر انفجار بمب در شهر قدس اشغالی دست‌کم 12 شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شدند، دیگر رسانه‌های این رژیم از افزایش آمار زخمی‌ها به 18 نفر خبر می‌دهند و می‌گویند که در سراسر قدس وضعیت آماده‌باش اعلام شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند، انفجار یک بمب چسبیده به یک دوچرخه در نزدیک ترمینال اتوبوس‌های حمل و نقل درون شهری در غرب شهر قدس منجر به این حادثه شده است.

پلیس رژیم اشغالگر به دنبال وقوع این عملیات، ورودی‌های قدس را مسدود کرده است.

منابع پزشکی صهیونیستی اعلام کردند که تیم‌های امداد دست‌کم 12 زخمی را به بیمارستان منتقل کردند که حال  پنج نفر از آنها وخیم است.

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هلاکت یکی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این انفجار خبر می‌دهند.

در ادامه ویدئویی از لحلظات پس از انفجار بمب را مشاهده می‌کنید.

در همین حال فلسطین الیوم از وقوع دو انفجار در دو ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی با فاصله 15 دقیقه از یکدیگر خبر داد و گفت که این حادثه به زخمی شدن بیش از 10 شهرک‌نشین صهیونیست منجر شده که حال دو نفر از آنها وخیم است.

انفجار دوم در شهرک راموت واقع در بین شهر قدس و رام الله رخ داده اما خبری از تلفات در این حادثه گزارش نشده است.

در ادامه تصاویری از لحظات اولیه انفجار بمب در شهر قدس اشغالی را مشاهده می‌کنید.

واکنش جنبش جهاد اسلامی 

در همین حال جنبش جهاد اسلامی عملیات در قدس اشغالی را عملیات مقاومتی بی‌نظیر توصیف کرد و آن را به ملت فلسطین و امت اسلامی تبریک گفت.

طارق عزالدین، سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی گفت: عملیات مبارک قدس اشغالی در چارچوب پاسخ طبیعی به رژیم اشغالگر و تروریسم و رفتارهای تروریستی آن در حق ملت بی‌گناه فلسطین است.

عزالدین تأکید کرد: این عملیات انجام شده تا به سران رژیم اشغالگر و سرکرده‌های باندهای شهرک‌نشین صهیونیست بگوید که همه سیاست‌های کابینه تروریست اسرائیل، آنها را از ضربات مقاومت ملت فلسطین در امان نمی‌دارد.

او افزود: همه عملیات یهودی‌سازی و یورش‌ها به مقدسات و تعرض به فرزندان ملت فلسطین در قدس، الخلیل، جنین و نابلس بدون مجازات نخواهد ماند.

انتهای پیام
captcha