یادواره شهید «حسین مهدیزاده» در بابل‌کنار برگزار شد
کد خبر: 4100417
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

یادواره شهید «حسین مهدیزاده» در بابل‌کنار برگزار شد

یادواره پاسدار شهید سردار «حسین مهدیزاده» با حضور آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، ۲۶ آبان در یادواره پاسدار شهید سردار «حسین مهدیزاده» که در بابل کنار برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: عدم وابستگی به غرب و داشتن دین و برخورداری از ولایت فقیه، جرم و گناه ملت ایران است که استکبار برایشان توطئه می‌کند.

وی با بیان اینکه رهبری فرمودند که از خون سردار شهید حاج قاسم سلمیانی و دیگر شهدا نمی‌گذریم و انتقام می‌گیریم،‌ گفت: حفظ وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی بهترین انتقام از دشمنان انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله لائینی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب ایجاد تفرقه بین مذاهب،‌ اقوام و تجزیه ایران اسلامی را در دستور کار دارند،‌ افزود: انسجام و اتحاد مسلمین باید بر محور ولایت فقیه باشد.

نماینده ولی‌فقیه درمازندران با تأکید بر اینکه منویات رهبری باید سرلوحه کار ما باشد،‌ گفت: خداوند متعال را شاکریم که شاهد دوگانگی حاکمیتی در رأس نظام مقدس جمهوری اسلامی نیستیم و قوه قضائیه،‌ مجلس شورای اسلامی و دولت همراه و مقلد ولایت است.

وی با بیان اینکه قطعاً با هدایت رهبری و عنایت امام زمان(عج) و با پشتوانه ملت با بصیرت و آگاه از این فتنه و آشوب به سلامت عبور خواهیم کرد، افزود: نباید اجازه دهیم خون شهدا پایمال شود.

آیت‌الله لائینی با بیان اینکه ترک فعل و ناکارآمدی برخی مسئولان گلایه‌مندی ملت ایران اسلامی را فراهم کرده است، گفت:‌ ملت فهیم ایران اسلامی از اوضاع اقتصادی گلایه دارند اما در صف اغتشاش گران قرار نمی‌گیرند.

وی ضمن اعلام انزجار از حمله تروریستی در ایذه استان خوزستان،‌ اظهار کرد: جنایات عوامل استکبار و ضد انقلاب کورکورانه با پیروی از آموزش‌های استکبار در فضای مجازی درحال رخ دادن که دستگاه قضا باید با آشوبگران به طور جدی و قاطع برخورد کند.

انتهای پیام
captcha