برگزاری همایش ملی مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ساری
کد خبر: 4100407
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

برگزاری همایش ملی مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ساری

دومین همایش ملی دبیران، معاونین و مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور در ساری برگزار شد.

به گزارش  ایکنا از مازندران، دومین همایش ملی دبیران، معاونین و مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور، ۲۶ آبان با حضور مسئولان کشوری و استانی در مجتمع شهید بهشتی بهزیستی استان مازندران، در ساری برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه درمازندران،   در این همایش با بیان اینکه اگر بعد از انقلاب این مثلث کارساز را همانند امام راحل جدی می گرفتیم، امروز با این مشکلات مواجه نبودیم، افزود: احیای امر به معروف و نهی از منکر برهمگان واجب و ضروری است.

وی افزود: معروف و منکر نیاز به احیا دارد، یعنی تعاریفی که از منکر و معروف می‌کنیم متفاوت است،‌ متأسفانه شاهد تحریف منکر و معروف در جامعه امروزی هستیم.

آیت‌الله لائینی تصریح کرد با بیان اینکه باید در کنار ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر کاری بعنوان تبیین معروف و منکر نیز صورت بگیرد، افزود: ابتدا باید کار فرهنگی نظیر تبیین معروف و منکر صورت بگیرد بعد امربه معروف و نهی از منکر انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تأکید کرد: متاسفانه امروز دچار سه آسیبی هستیم که پیامبر(ص) درباره ترک امربه معروف و نهی از منکر،‌ امربه منکر و نهی از معروف و عوض شدن معروف و منکر هشدار داده بودند، باید به دنبال تبیین معروف‌ها و منکرها باشیم.

وی ضمن تحسین فعالیت‌های ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر، افزود: فعالیت‌ها باید فارغ از شعار باشد و عملاً و جدی در حوزه احیای این فریضتین واجب کار شود.

آیت‌الله لائینی در پایان گفت: امربه معروف و نهی از منکر باید متناسب با زبان و ذائقه نسل نو تبیین شود و از زبان توصیه و تشویق باید برای احیای امربه معروف و نهی از منکر بهره گرفته شود.

انتهای پیام
captcha