آغاز دوره مجازی ارتقای سطح علمی و فنی قراء لبنانی
کد خبر: 4098519
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

آغاز دوره مجازی ارتقای سطح علمی و فنی قراء لبنانی

دوره تخصصی ارتقای سطح علمی و فنی قاریان لبنان با عنوان «مجتمع قراء قرآن کریم»، به همت شعبه انجمن توجیه و ارشاد قرآن لبنان در منطقه «بعلبک» واقع در استان «بقاع شمالی» این کشور آغاز شد.

به گزارش ایکنا از لبنان، در این دوره تخصصی که از روز سه‌شنبه، 17 آبان‌ماه آغاز شده است، 19 قاری مشارکت دارند که به صورت مجازی به فراگیری نکاتی علمی و فنی می‌پردازند.

این دوره با نظارت «حاج عادل خلیل»، از اساتید برجسته علم تجوید در لبنان و از داوران بین‌المللی مسابقات قرآن برگزار می‌شود و «احمد شکر»، مدیریت این دوره را برعهده دارد.

حاج عادل خلیل ضمن سخنانی در ابتدای این دوره به تبیین اهمیت «مجتمع قراء قرآن» و اهداف آن پرداخت گفت: این دوره منجر به ارتقای سطح علمی و فنی قاریان در سطح بین‌المللی و تقویت ارتباط آن‌ها با انجمن توجیه و ارشاد قرآن لبنان می‌شود.

یادآوری می‌شود، انجمن توجیه و ارشاد قرآن لبنان یک انجمن قرآنی خیریه در این کشور است که در سال 1408 هجری قمری(1365 هجری شمسی) و با هدف تربیت نسل براساس معیارهای قرآنی و شکل‌گیری جامعه براساس مبانی و ارزش‌های قرآنی تأسیس شده است.

آموزش قرآن در مساجد، حوزه‌های علمیه، مساجد، و آموزشگاه‌های علمی، تدریس قرآن در مساجد و راه‌اندازی مراکز تدریس و ترویج علوم قرآنی از دیگر فعالیت‌های این انجمن است.
آغاز دوره مجازی ارتقای سطح علمی و فنی قراء لبنانی

انتهای پیام
captcha