ضرورت توجه هیئات مذهبی به شناسنامه‌دار شدن مداحان
کد خبر: 4089264
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
امام جمعه شهرستان نور خواستار شد:

ضرورت توجه هیئات مذهبی به شناسنامه‌دار شدن مداحان

امام جمعه شهرستان نور با تأکید بر توجه هیئت‌های مذهبی به شناسنامه‌دار شدن مداحان، گفت: اتاق فکر و مشاوره‌ای جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های در پیش رو داشته باشید.

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین قنبرعلی احمدی، امام جمعه شهرستان نور دهم مهرماه در نشستی با اعضای شورای هیئات مذهبی این شهرستان، گفت: هیئت‌های مذهبی در حقیقت بهترین جایگاه برای انتقال ارزش‌‌های الهی، تبیین مبانی دینی، روشنگری، بصیرت‌افزایی، اخلاق نبوی و علوی و پاسداشت ارزش‌های الهی هستند.

وی ادامه داد: شورای هیئات مذهبی مورد عنایت مقام معظم رهبری است و نقش مهمی در روشنگری در دفاع مقدس و مبارزه با طاغوت داشتند.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: هیئت‌های مذهبی در برپایی مراسم‌های عزاداری در ماه محرم و صفر قدم‌های خوبی برداشتند که امیدوارم آغازگر یک حرکت بزرگ با برنامه‌های بهتر و مدون‌تری در آینده باشند.

امام جمعه شهرستان نور با تأکید بر توجه هیئت‌های مذهبی به شناسنامه‌دار شدن مداحان، ادامه داد: اتاق فکر و مشاوره‌ای جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های در پیش رو داشته باشید تا مراسم‌هایی که برگزار می‌شود، بازخورد چشمگیری در ایام عزاداری داشته باشند.

یادآور می‌شود، در ادامه این نشست اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان نور به ارائه گزارش عملکرد سه ماهه این شورا با محوریت مراسم‌های فرهنگی و مذهبی در مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح شهرستان پرداختند.

انتهای پیام
captcha