آیین تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل
کد خبر: 4077453
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

آیین تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل

آیین تکریم و معارفه رییس تبلیغات اسلامی آمل بیستم مرداد ماه با حضور معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران و قم در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی آمل برگزار شد.

به گزارش ایکنا از مازندران، آیین تکریم حجت‌الاسلام اسماعیلی رمضانی و معارفه حجت‌الاسلام سید مجید حسینی رییس تبلیغات اسلامی آمل بیستم مرداد ماه با حضور حجت‌الاسلام ناصر شکریان، معاون امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت‌الاسلام محمد مهدی شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام شعبان زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی قم، فرماندار، امام جمعه آمل و امام زاده عبدالله در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی آمل برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر شکریان در این آیین با اشاره به آیه «یا ایهالذین آمنو اتقوالله و کونو مع الصادقین»(119/توبه) گفت: بزرگ ترین، سخت ترین و مهم ترین امتحان در این دوران، امتحان با ولایت بودن است.

وی افزود: در طول تاریخ اشخاص بسیاری بودند که در این همراهی سابقه بسیاری داشتند اما لغزیدند، از زبیر و طلحه گرفته تا جریان کربلا، این همراهی بسیار مهم است .

وی ادامه داد: زمانی امام معصوم و زمان دیگری نایب امام، در انقلاب ما هم خیلی ها لغزش داشتند و این همراهی را نداشتند. چه در زمان امام (ره) چه بعد از امام، این امتحان خیلی سخت است.

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که همراهی به موقع شرط است خاطرنشان کرد: همراهی توابین به موقع نبود، اصحاب و یاران امام حسین (ع) اگر ارزش پیدا کردند، دلیلش این است که به موقع یار و همراه امام بودند.

در ادامه حجت‌الاسلام محمد مهدی شریف تبار، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به ماموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در شرایط مختلف زمانی اشاره کرد و گفت: زمانی موقعییت زمانی ایجاب می کرد که سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک مرکز توزیع پرچم به فعالیت بپردازد، اما این اتفاق دیگر در این زمانه اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: شرایط زمانه در این دوران بر اساس آن چیزی اتفاق می افتد که حضرت آقا از ما می خواهد و آن چیزی جز بحث تربیت نیروی انسانی و فرا گیری گفتمان های اولویت دار نطام مقدس جمهوری اسلامی  نیست.  این حرکت از فعالیت های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های سازمان تبلیغات در دوره جدید، تکیه زدن بر زیست بوم فرهنگی تبلیغی در هرمنطقه است که یک اصل اساسی برای سازمان به شمار می رود و با راه اندازی اتاق وضعیت در استان این مهم  اجرایی خواهدشد.

شریف تبار با بیان این که اتاق رصد وضعیت در ادارات تبلیغات در سطح شهرستان ها هم شکل خواهد گرفت. تصریح کرد: با راه‌اندازی اتاق وضعیت می توانیم به رصد زیست بوم‌های مختلف در حوزه چاپ، نشر و فرهنگ، با ورود به موضوع های مختلف، حرکت فرهنگی مناسب زیست بومی خوبی را  به همراه داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران دوره جدید فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی را توسعه مخاطبان دانست و خاطرنشان کرد: زمان توجه به مخاطب خاص در یک دایره سپری شده است و بایستی به مخاطبان دیگر هم توجه داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha