اختتامیه اردوی گروه جهادی علویون بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران
کد خبر: 4077104
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

اختتامیه اردوی گروه جهادی علویون بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران از اختتامیه اردوی گروه جهادی علویون بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران خبر داد و گفت: این اردو ویژه واحد خواهران گروه جهادی علویون بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران، از ۷ مردادماه در روستای پجیم شهرستان بهشهر آغاز شد.

اردوی گروه جهادی علویون بسیج دانشجویی دانشگاه مازندرانمحمد بابایی کیاپی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران، در گفت‌و‌گو با ایکنا از مازندران  از اختتامیه اردوی گروه جهادی علویون بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در روستای پجیم شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: این اردو با محوریت واحد خواهران گروه جهادی علویون بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران، از ۷ مرداد ۱۴۰۱ در روستای پجیم شهرستان بهشهر همراه با برنامه متنوع فرهنگی و آموزشی آغاز شد.

وی افزود: آیین اختتامیه این اردو 13 مردادماه با بازدید معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی و مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران از جریان کلاس‌های آموزشی همراه بود.

کیاپی افزود: در این بازدید مرتضی علویان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در نشستی صمیمی با اعضای گروه جهادی علویون ضمن تشکر از اعضای گروه بابت برگزاری این اردو بر اهمیت اردوهای جهادی تأکید کرد و اردوهای جهادی را از نمودهای فعالیت ارزشی دانست و از دانشجویان جهادگر خواست که ضمن حفظ روحیه جهادی، همچنان در محیط دانشجویی، فعالیت‌های اثرگذار خویش را استمرار دهند.

وی افزود: در ادامه این نشست مهران رضایی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران، ضمن تشکر ویژه از جهادگران دانشجو، اردوهای جهادی را مسیری برای آشنایی بیشتر با نیازهای واقعی اجتماع و مناطق محروم دانست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با بیان اینکه در ادامه این نشست اعضای واحد خواهران گروه جهادی علویون، به بیان تجربیات خود از این اردوی جهادی پرداختند، اظهار کرد: اختتامیه این اردو، با برنامه‌های متنوع سرودخوانی، اهدای جوایز و پخش غذای نذری بین اهالی روستا ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام
captcha