شیخ صفی‌الدین: به بیت‌المقدس نزدیک‌تر شده‌ایم + عکس
کد خبر: 4073144
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
در مرز با سرزمین‌های اشغالی؛

شیخ صفی‌الدین: به بیت‌المقدس نزدیک‌تر شده‌ایم + عکس

رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم افتتاح دیوار نگاره‌های شهدای مقاومت در مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی گفت که امروز مقاومت بیش از هر زمان دیگری به بیت‌المقدس نزدیک‌تر شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، سیدهاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان روز یکشنبه، دوم مرداد با بازدید از مرزهای لبنان با سرزمین‌های اشغالی دیوار نگاره‌های شهدا و نمادهای چهلمین سالروز تأسیس مقاومت بر دیوار حائل مرزی در آنجا را افتتاح کرد.

این دیوار نگاره شهدای مقاومت با عنوان «ما خواهیم ماند»، نقاشی دیواری عظیمی است که بر روی دیواری که رژیم اشغالگر بین فلسطین اشغالی و شهرک کفرکلا در جنوب لبنان ایجاد کرده نقش بسته است.  تصاویر شهدای مقاومت اسلامی از احمد قصیر تا عمار حمود در این دیوار نگاره به چشم می‌خورد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله با حضور در این مراسم با تنی چند از خانواده‌های شهدای مقاومت دیدار و گفت‌وگو کرد.

حضور شیخ صفی‌الدین در چند متری سرزمین‌های اشغالی و نزدیک دیواری که دشمن صهیونیستی از بیم مقاومت بنا کرده، تنها چند روز پس از بازدید یائیر لاپید، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتز، وزیر جنگ آن از همین مرز سرزمین‌های اشغالی با لبنان انجام شده است.

شیخ صفی‌الدین در این مراسم تصریح کرد: امروز در این نقطه حساس اینجا هستیم تا پیام روشنی بدهیم، اینکه بعد از 40 سال به فلسطین و بیت‌المقدس و همچنین به اسرائیل نزدیکتر شده‌ایم تا اگر بخواهیم آن را در خشکی و دریا تضعیف کنیم. ما تعیین می‌کنیم که چه زمانی بخواهیم.

وی ادامه داد: اسرائیلی که پشت دیوار پنهان شده باید بداند که قطعاً روزی خواهد آمد که این دیوارها نخواهد بود، زیرا ما داخل خواهیم بود.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در برابر دوربین‌ها و برج‌های نگهبانی رژیم صهیونیستی در محل دیوار حائل بر روی دیوار نماد چهلمین سالروز تأسیس مقاومت را ترسیم کرد.

انتهای پیام
captcha