پیام نوروزی نخست‌وزیر ارمنستان به رهبر انقلاب
کد خبر: 4044331
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

پیام نوروزی نخست‌وزیر ارمنستان به رهبر انقلاب

نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر در پیامی فرارسیدن عید نوروز را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مقام معظم رهبری و سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور تبریک گفت.

به گزارش ایکنا به نقل از Public Radio Armenia، نیکول پاشینیان در تبریک عید نوروز به رهبر انقلاب گفت: فرارسیدن عید نوروز را به شما و ملت دوست، جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می‌گویم. آرزو می‌کنم سال پیش رو با باروری و آرامش استثنایی برای ملت دوست، ایران رقم بخورد.

پاشینیان تصریح کرد: با خوشحالی می‌توان گفت که روابط ارمنستان و ایران که سابقه هزاران ساله دارد و در فضایی از اعتماد و احترام متقابل شکل گرفته است، به روند عادی توسعه پایدار خود ادامه می‌دهد. ما برای اجرای برنامه‌های جدید با جمهوری اسلامی ایران، گسترش دستور کار چند جانبه ارمنی-ایرانی به نفع توسعه روابط دوجانبه و صلح منطقه ای اهمیت زیادی قائل هستیم.

نخست وزیر ارمنستان در پیام جداگانه‌ای هم به رئیس جمهوری نوروز را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: فرارسیدن بیداری طبیعت و شکوفایی عید نوروز را به شما و ملت ایران صمیمانه تبریک می‌گویم. آرزو می‌کنم سال جدید سالی پر از صلح ناگسستنی و دستاوردهای جدید برای کشور همسایه و دوست، جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی افزود: روابط ارمنستان و ایران که تاریخچه‌ای چند صد ساله دارد و ب‌ اساس احترام بین فرهنگی، قوی و متقابل بوده، مسیر توسعه بی‌وقفه خود را ادامه می‌دهد.

پاشینیان تصریح کرد: اطمینان دارم که به دلیل تلاش‌های مشترک خستگی ناپذیر، برنامه‌های جدیدی که در مرحله اجرا هستند و همچنین برنامه‌هایی با نفع دوجانبه و همکاری منطقه‌ای، جنبه جدیدی به دستور کار متنوع روابط ارمنستان و ایران داده خواهد شد.

با استفاده از این فرصت، موفقیت، بهروزی و آرامشی پایدار را برای مردم کشور دوست، جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.

انتهای پیام
captcha