«111» شماره ارتباطات مردمی با رئیس جمهور در سفر
کد خبر: 4041927
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

«111» شماره ارتباطات مردمی با رئیس جمهور در سفر

استاندار مازندران، گفت: با توجه به اینکه ارتباط عمومی رئیس جمهوری به خاطر شرایط کرونایی میسر نیست، مردم می‌توانند طی تماس با ارتباط مردمی رئیس جمهور با شماره ۱۱۱ موضوعات و مشکلاتشان را به رئیس جمهور برسانند.

سید محمود حسینی‌پور نوری، استاندار مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، سید محمود حسینی‌پور نوری، استاندار مازندران، امروز ۱۹ اسفندماه در نشستی با خبرنگاران که برای بیان برنامه‌های سفر ریاست جمهوری در استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد پیش رو به مردم شریف مازندران، گفت: سفر رئیس جمهور به مازندران در روز جمعه بیستم اسفندماه تدارک دیده شده و در این سفر ۱۶ تن از اعضای کابینه نیز او را همراهی خواهند کرد.

وی افزود: در این سفر رئیس جمهور با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی دیدار مردمی نخواهند داشت و به جای آن نشست با نمایندگان اقشار جامعه، نشست با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست و شرکت در شورای اداری با حضور اعضای هیئت دولت برگزار خواهد شد.

حسینی پور تصریح کرد: با توجه به اینکه ارتباط عمومی به خاطر شرایط کرونا در برنامه سفر میسر نیست، مردم می‌توانند طی تماس با ارتباط مردمی رئیس جمهور با شماره ۱۱۱ موضوعات و مشکلاتشان را به رئیس جمهور برسانند.

وی افزود: پیام شفاهی مردم ضبط و پس از دریافت، پیامک دریافت پیام شما دریافت شد، به تماس‌گیرنده ارسال خواهد شد و تا زمانی که همه نامه‌ها پاسخ داده نشد رئیس جمهور استان را ترک نخواهد کرد. میز‌های خدمتی نیز در مرکز استان و در مناطق مختلفی برپا می‌شود و افراد نیز می‌توانند با مراجعه به این مراکز مشکلات خود را طرح کنند.

وی ادامه داد: همه مکالمات و پیام‌ها مستقیم با دفتر رئیس جمهور است و از نهاد رئیس جمهوری پاسخگوی سوالات مردم هستند. برنامه‌های وزرا در شهرستان‌ها به زودی اعلام خواهد شد و بازدید‌های سرزده‌ای در استان درنظر گرفته شده که در وقت خود انجام می‌شود.

حسینی‌پور، تصریح کرد: مجموعه اقداماتی که در پیش سفر برنامه‌ریزی شد مصوبات خوبی دیده شد و قرار است پروژه‌های غیرفعال در این سفر تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه ما به این سفر و عایدات آن برای استان امیدوار هستیم و همه برنامه‌ریزی‌ها انجام شده تا بهترین اتفاق برای استان رقم بخورد، افزود: آخرین برنامه با رئیس جمهوری نشست خبری با اصحاب رسانه استان است که جمع‌بندی سفر یک روزه به اطلاع عموم برسد.

انتهای پیام
captcha