پویش «این میز بگذرد» روی سازه‌های تبلیغاتی اکران شد
کد خبر: 4036439
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

پویش «این میز بگذرد» روی سازه‌های تبلیغاتی اکران شد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر گفت: پویش تبلیغات فرهنگی «این میز بگذرد» با نگاهی به فرمایشات امیرالمؤمنین(ع) درباره وظایف مدیران در قبال مردم و با محوریت مسئولان و مدیران از امروز آغاز شد.

به گزارش ایکنا به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر با اشاره به اینکه این پویش در راستای یادآوری حقوق متقابل مردم و زمامداران به مسولان و مدیران طراحی شده است، بیان کرد: نگاه امیرالمؤمنین(ع) به حکومت، نگاهی الهی است؛ نگاهی که با نگاه دنیا مدارانه و قدرت محورانه به حکومت تفاوت اساسی دارد.

وی با بیان اینکه حکومت مورد نظر امام علی(ع) از سه شاخصه مهم «دین‌داری»، «عدالت» و «مردم‌داری» برخوردار است که تحقق عینی و عملی این شاخصه‏ها در جامعه، به وجود زمامداران و کارگزاران صالح و شایسته بستگی دارد، افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور ترویج سیره علوی بین مسئولان و مدیرانی که در رأس امور هستند؛ فرازهایی از فرمایشات مولای متقیان را از خطبه‌ها و نامه‌های ایشان خطاب به زمامداران آن زمان را استخراج و در سطح شهر اکران کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، در مجموع 12 طرح و فراز انتخاب شده و روی پرتابل‌ها و مووینگ‌ها مقابل وزارتخانه‌ها، ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی اکران شده است.

انتهای پیام
captcha