تجلیل از رتبه برتر جشنواره کتابت قرآن در مازندران + عکس
کد خبر: 4030780
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

تجلیل از رتبه برتر جشنواره کتابت قرآن در مازندران + عکس

مراسم تجلیل از نیما حسن‌پور، نفر سوم در رشته کتابت قرآن کریم امروز، سوم بهمن‌ به صورت ویدئوکنفرانس در دانشگاه مازندران، ساختمان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار شد.

تجلیل از رتبه برتر جشنواره کتابت قرآن در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، مراسم  تجلیل از نیما حسن‌پور نفر سوم در رشته کتابت قرآن کریم امروز سوم بهمن‌ماه، به صورت ویدئوکنفرانس از سوی سازمان فعالیت‌های قرآنی کشور در دانشگاه مازندران، ساختمان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور محمدرضا شافعیان، رئیس جهاددانشگاهی مازندران، سیده‌زینب تقوی معاون فرهنگی واحد مازندران و سید محمد جولانی مدیر فرهنگی دانشگاه مازندران در ساختمان جهاددانشگاهی استان در دانشگاه مازندران برگزار شد، از نیما حسن‌پور، نفر سوم رشته کتابت قرآن کریم به صورت ویدئوکنفراس از سوی سازمان فعالیت‌های قرآنی جهاددانشگاهی تقدیر شد.

آثار ارائه شده در جشنواره کتابت قرآن کریم در رشته‌های کتابت و قطعه‌نویسی در خطوط نستعلیق، شکسته، نسخ و ثلث بوده و جشنواره در دو بخش آموزش و مسابقه‌ خوشنویسی در فروردین و اردیبهشت سال جاری برگزار شد که سرانجام با قضاوت ۵ داور ممتاز و اساتید خوشنویس آثار ارسال‌ شده در رشته‌های گوناگون ارزیابی و داوری شد.

در این جشنواره نیما حسن‌پور در رشته کتابت نستعلیق قرآن کریم رتبه سوم این دوره از جشنواره را از آن خود کرد.

 

انتهای پیام
captcha