جهاد فلسطین عملیات ضد اسرائیلی در زندان نفحه را تبریک گفت
کد خبر: 4022796
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

جهاد فلسطین عملیات ضد اسرائیلی در زندان نفحه را تبریک گفت

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات قهرمانانه اسیر «یوسف طلعت المبحوح» در حمله با چاقو به مزدوران صهیونیست در زندان نفحه برای دفاع از اسیران زن فلسطینی را تبریک گفت.

 جهاد فلسطین عملیات ضد اسرائیلی در زندان نفحه را تبریک گفتبه گزارش ایکنا، احمد المدلل در گفت‌وگو با رادیو «صوت الاقصی» اظهار کرد که اشغالگران صهیونیست از خطوط قرمز علیه اسرای زن فلسطینی عبور کرده‌اند، لذا مقاومت نمی‌تواند در برابر این جنایات ساکت بماند و کاسه صبرش لبریز شده، نمی‌توانیم اسرایمان را تنها بگذاریم.

وی ادامه داد که گروه‌های مقاومت فلسطین با نگرانی و خشم شدید رویدادهای داخل زندان‌های صهیونیستی را رصد می‌کنند و اسرای فلسطینی توانستند هیبت مدیریت زندان‌ها را بشکنند لذا دشمن صهیونیستی مسئول پیامدهای هر نوع اقدام علیه این اسراست.

المدلل گفت که تا وقتی اسرای فلسطینی در معرض حماقت‌های رژیم صهیونیستی باشند منطقه نمی‌تواند در امنیت و ثبات زندگی کند.

روز دوشنبه، 29 آذرماه یک افسر صهیونیستی توسط یک زندانی فلسطینی در زندان نفحه به نام «یوسف طلعت المبحوح» مورد ضربات چاقو قرار گرفت. این مسئله منجر به تنش شدید در تمامی زندان‌های رژیم صهیونیستی و وضعیت هشدار به زندانیان شد.

این عملیات برای گرفتن انتقام حملات وحشیانه اخیر به بانوان اسیر فلسطینی در زندان دامون انجام شد. اسیر «یوسف طلعت المبحوح» ساکن جبالیا در شمال نوار غزه و از اسرای جنبش حماس است.

انتهای پیام
captcha