تشدید مقاومت علیه اشغالگران در کرانه باختری
کد خبر: 4022675
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
گروه‌های مقاومت فلسطینی خواستار شدند:

تشدید مقاومت علیه اشغالگران در کرانه باختری

گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن محکومیت جنایات وحشیانه سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی به ویژه اسرای زن، خواهان تشدید مقاومت علیه اشغالگران در کرانه باختری شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، این گروه‌ها در کنفرانسی مطبوعاتی مسئولیت پیامدهای تحولات جاری در زندان‌های صهیونیستی و تجاوزات علیه اسرا را متوجه رژیم صهیونیستی دانستند.

گروه‌های مقاومت ضمن تمجید از حمله قهرمانانه اسیر یوسف المبحوح به یک افسر اسرائیلی در زندان نفحه، تأکید کردند که این اقدام قهرمانانه پاسخی طبیعی به جنایات دشمن صهیونیستی علیه اسرا به ویژه بانوان اسیر فلسطینی بود.

این گروه‌ها همچنین عملیات استشهادی قهرمانانه اخیر در کرانه باختری و قدس را تبریک گفته و عنوان کردند که این عملیات‌ها ثابت کرد مقاومت ادامه دارد و جوانان فلسطینی دست از خیزش برنمی‌دارند.

گروه‌های مقاومت، عموم فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی را به تشدید رویارویی با اشغالگران اسرائیلی و به آتش کشیدن زمین زیر پای صهیونیست‌ها فراخوانده و تأکید کردند که انتفاضه و خیزش علیه اشغالگران، تنها راه خلاص شدن از شر آنان است.

از طرفی عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس نیز عصر امروز تأکید کرد: مقاومت آماده است برای حفاظت از زندانیان زن و مرد در داخل زندان‌ها معادله جدیدی را بر رژیم صهیونیستی تحمیل و زندگی شرافتمندانه و با کرامتی را برای آن‌ها فراهم کند، همان‌طور که پیش‌تر دربارۀ موضوع شیخ جراح و در عملیات سیف‌القدس چنین کرده بود.

القانوع در بیانیه‌ای بیان کرد: وخیم‌تر شدن وضعیت زندانیان در زندان‌ها، خشم روزافزون مردم ما را بر سر دشمن صهیونیستی خواهد بارید و این دشمن به دلیل تجاوز به حقوق زندانیان، بهای سنگینی خواهد پرداخت.

سخنگوی حماس با بیان اینکه اشغالگران با تمام پیامدهای تجاوزات خود علیه حقوق زندانیان زن و مرد فلسطینی مواجه خواهد شد، گفت: مقاومت در کنار زندانیان خواهد بود و در زمان مقرر با آن‌ها متحد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha