حماس و جهاد عملیات ضد صهیونیستی قدس را تبریک گفتند
کد خبر: 4019387
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

حماس و جهاد عملیات ضد صهیونیستی قدس را تبریک گفتند

گروه‌های فلسطینی عملیات ضد صهیونیستی امروز قدس را تبریک گفتند و تأکید کردند: مقاومت مسلحانه و حفظ وحدت ملی کوتاه‌ترین راه برای آزادی فلسطین است.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، محله الشیخ جراح قدس اشغالی امروز چهارشنبه شاهد یک عملیات مقاومتی شهروند فلسطینی علیه یک صهیونیست بود.

در این عملیات یک دختر 30 ساله صهیونیست مورد حمله با سلاح سرد قرار گرفت.

به دنبال آن شمار زیادی از نظامیان صهیونیست با استقرار در الشیخ جراح و استفاده از یک بالگرد به تعقیب عامل این عملیات پرداختند.

در نهایت نظامیان اشغالگر با حمله به یک مدرسه در الشیخ جراح، یک دختر دانش‌آموز 15 ساله را به اتهام انجام عملیات مذکور ربوده و با خود بردند.

در مقطع اخیر در نتیجه تشدید تجاوزات رژیم اشغالگر در سرزمین‌های فلسطینی، عملیات‌های مقاومتی علیه شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی افزایش داشته است.

عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در این خصوص گفت: عملیات قهرمانانه شهروندان فلسطینی علیه صهیونیست‌های اشغالگر در کرانه باختری و قدس و تازه‌ترین آن عملیات صبح امروز حمله با سلاح سرد به یک صهیونیست در منطقه الشیخ جراح قدس، نشانه بزرگی ملت انقلابی ماست و ثابت می‌کند مقاومت ما شکست‌ناپذیر است.

وی افزود: مردم ما در کرانه باختری و قدس اشغالی در نبرد همه جانبه با رژیم اشغالگر به‌سر می‌برند و متجاوزان و شهرک‌نشینان صهیونیست در هر کجا و با هر وسیله مورد حمله قرار خواهند گرفت تا در نهایت در سرزمینمان نابود شوند. 

حماس نیز در بیانیه‌ای تأکید کرد: دلایل وقوع انتفاضه سنگ در 34 سال پیش امروز نیز وجود دارد و در سایه تداوم محاصره و تشدید حملات رژیم اشغالگر بیش‌تر هم شده است.

در این بیانیه آمده است: مقاومت فراگیر و در رأس آن مسلحانه و وحدت ملت ما تنها راه و کوتاه‌ترین راه برای گرفتن حقوق و آزادسازی سرزمین و قدس و اسرای ماست.

در همین حال سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی نیز در خصوص عملیات امروز گفت: در حال حاضر شاهدیم که چنین حوادثی در شهر قدس رقم می‌خورد.

محمد شلح، یکی از مقامات ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز عملیات ضد صهیونیستی صبح امروز در محله الشیخ جراح را تبریک گفت.

او گفت: یقین داریم این عملیات قهرمانانه ادامه خواهد داشت زیرا مردم هوشیار ما تسلیم استکبار رژیم اشغالگر نمی‌شوند. ما به هوشیاری این مردم اتکا داریم. ما در جنبش جهاد اسلامی و سرایا القدس شاخه نظامی آن درستی عملیات مقاومتی و استشهادی برای دفاع از فلسطین را تأیید می‌کنیم.

جنبش مجاهدین فلسطین نیز عملیات ضد صهیونیستی الشیخ جراح را تبریک گفت و تأکید کرد: ملت ما قادر است وضعیتی را که دشمن صهیونیستی درصدد تحمیل آن در قدس است تغییر دهد.

این جنبش افزود: عملیات مذکور پاسخی به تجاوزهای مکرر اشغالگران در کرانه باختری و قدس اشغالی است.

مجاهدین گفت: این عملیات ثابت کرد که دختران و پسران جوان فلسطینی در قدس و کرانه باختری همچنان اهل انتفاضه و قیام هستند و همه تلاش‌ها برای کنترل امنیتی رژیم اشغالگر بر کرانه باختری را ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام
captcha