بازدید حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری از ایکنا
کد خبر: 4015975
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

بازدید حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری از ایکنا

حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.

بازدید حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری از خبرگزاری ایکنا

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری، عضو شورای شهر و رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران امروز چهارشنبه سوم آذرماه با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از این سازمان و خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) بازدید کرد.

در این دیدار وی با تحریریه داخلی و بین‌الملل، کانون نبأ، مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان، مرکز مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم، مرکز آموزش‌های تخصصی علوم و فنون قرآنی، مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی و مرکز تولیدات چند رسانه‌ای قرآنی(مبین) سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور آشنا شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در دیدار و گفت‌وگو با محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به اقدامات ارزشمند این سازمان و خبرگزاری در راستای ترویج مفاهیم قرآنی اشاره و ضمن تأکید بر لزوم گسترش فعالیت قرآنی در بعد بین‌الملل،‌ گفت:‌ آثار منفی تبلیغ دین به شیوه‌های مستقیم بیش از آثار مثبت آن است و در شورای شهر به این مهم توجه داریم.

وی با بیان اینکه پایه‌های خانواده در حال تضعیف است، گفت: مساجد باید به محور محلات و خانواده به محور مساجد تبدیل شود. در این راستا 500 مسجد شاخص در شهر تهران برای اجرای برنامه‌های فرهنگی خانواده محور انتخاب شده است. در این طرح درصدد آموزش مادران به عنوان محور خانواده هستیم.

انتهای پیام
captcha