ویژه برنامه‌های سالروز شکست حصر سوسنگرد در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4013141
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

ویژه برنامه‌های سالروز شکست حصر سوسنگرد در اردبیل برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان اردبیل، گفت: مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مسعود امامی یگانه فرماندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه، فرماندار شهرستان اردبیل، 23 آبان‌ماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد و هفته بسیج در اردبیل، اظهار کرد: در شهرستان اردبیل، در روز 26 آبان‌ماه، مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

فرماندار اردبیل افزود: برای گرامیداشت هفته بسیج نیز 30 عنوان برنامه با 300 اجرا در سطح شهرستان با محوریت سپاه ناحیه مقاومت بسیج، دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم از 29 آبان ماه لغایت 5 آذر برگزار خواهد شد که از اهم این برنامه‌ها دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان دفاع مقدس، افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان است.

فرماندار اردبیل، گفت: این ایام فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ بسیج در جامعه است و رشادت و دلاوری‌های این غیورمردان و خانواده‌های آنان در دفاع از کیان کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی بایستی برای همگان بازگو شود.

امامی‌یگانه، در ادامه با بیان اینکه نظارت مستمر بر فعالیت کمپ‌های نگهداری و بازتوانی معتادان توسط دستگاه‌های ذی‌ربط باید انجام می‌شود، گفت: از فعالیت خیرین و بنیادهای متخصص و ذیصلاح در این زمینه حمایت می‌کنیم.

وی گفت: تاکنون 5 کمپ ترک اعتیاد با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان اردبیل فعالیت می‌کند که درصدد هستیم با مشارکت همه ارگان‌های ذی‌ربط ارائه خدمات بهینه در راستای بازگشت معتادان به دامن جامعه و خانواده‌هایشان در این مراکز فراهم شود.

امامی‌یگانه افزود: مراقبت خانواده‌ها و کانون خانواده مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نهاد برای جلوگیری از ترویج اعتیاد در جامعه است.

فرماندار اردبیل، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با فعالین در حوزه آموزش‌های اجتماعی و فرهنگی در زمینه جلوگیری از شیوع آسیب گرایش به مواد مخدر در جامعه هستند و همگان باید با جدیت به وظایف قانونی خود عمل نمائیم.

انتهای پیام
captcha