ضرورت ترویج خاطرات و سیره شهدا بین نسل جوان
کد خبر: 4012164
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

ضرورت ترویج خاطرات و سیره شهدا بین نسل جوان

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: خاطرات و سیره شهدا بایستی بین نسل جوان منتقل شود که به همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام مبنای کار است.

غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۱۹ آبان‌ماه، در یادواره شهدای دانش‌آموز با محوریت شهید مرحمت بالازاده در اردبیل، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زندان‌های استان یک ابتکار بزرگ است که در این زمینه شهدا به عنوان ستارگان آسمان معرفت هستند که ما را به سوی نور و روشنایی رهنمون می‌کنند.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی کفر در برابر جمهوری اسلامی ایران قد علم کرد و در برابر رژیم بعثی از هیچ تلاشی دریغ نشد که این موضوع نشان‌دهنده حماسه‌های ملت ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: هدف دشمنان اسلام در حمله به عراق و سوریه در واقع حمله به تاسیسات، مردم و زیر ساخت‌های ایران و کشاندن جنگ به داخل مرزها بود که با درایت و شجاعت مدافعان حرم به فرماندهی سردار سرفراز اسلام حاج قاسم سلیمانی این توطئه دشمنان نیز خنثی و آنها حرم زمین گیر شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، افزود: بایستی خاطرات و سیره شهدا بین نسل جوان منتقل شود که به همین منظور نیاز است در راستای برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام تلاش جدی مبنای کار باشد.

محمدی‌اصل ادامه داد: نیاز است برگزاری برنامه‌های فرهنگی در استان اردبیل به شکل ویژه و اساسی مورد توجه واقع شود تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان باشیم.

انتهای پیام
captcha