هنرمندان‌ کارگاه جشنواره ‌هنر تجلیل شدند
کد خبر: 4012724
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

هنرمندان‌ کارگاه جشنواره ‌هنر تجلیل شدند

موسسه ملی فرهنگی هنری‌ سوخته‌‌نگاری ایران با همکاری پارک ملی علوم ‌فناوری‌های نرم ‌و صنایع فرهنگی، وزارت‌ فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی، نمایشگاه آثار منتخب جشنواره‌های ‌ملی‌ را در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار کرد.

به گزارش ایکنا؛ مرتضی نداف موسس و مدیرعامل موسسه ملی فرهنگی هنری سوخته‌نگاری ایران هدف از تدارک این برنامه‌ها را عمل به احیای شعار سال از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد.

کارگاه هنری با موضوع کاروانسراهای ‌ایرانی از بخش‌های مهم این جشنواره دو روزه بود.

موسسه مذکور، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون چندین جشنواره هنری آموزشی و نمایشی در تهران و کیش با عناوین دستان آسمانی و جام هنر در کیش و طرح کار و برکت در سطح ملی تا مراکز روستایی، با رویکرد آموزش، تولید، تبلیغ، فروش و ایجاد بازار نوین پویا با گسترش شبکه‌ آموزشی در بین بانوان خانه‌دار و آقایان علاقمند به کار هنری، برگزار کرده است.

موسسه سوخته‌نگاری ایران طی‌ روزهای آتی دو جشنواره و نمایشگاه هنری با دو رویکرد متفاوت اجرایی برگزار می‌کند که در خبرهای بعد جزئیات آن مطرح می‌شود.

هنرمندان شرکت‌کننده در کارگاه هنری با حضور مسئولین عالی‌رتبه فرهنگی و اجتماعی در سالن جلسات پارک ملی‌ علوم‌، فناوری‌های ‌نرم‌ و صنایع‌ فرهنگی، تقدیر و ‌تجلیل رسمی شدند.

انتهای پیام
captcha