آغاز فعالیت جلسه آموزش تلاوت قرآن «سیدجاسم موسوی»
کد خبر: 4004324
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

آغاز فعالیت جلسه آموزش تلاوت قرآن «سیدجاسم موسوی»

جلسه هفتگی تلاوت قرآن کریم سیدجاسم موسوی از امشب آغاز می‌شود و به صورت هفتگی ادامه دارد.

به گزارش ایکنا، جلسه هفتگی تلاوت قرآن کریم سیدجاسم موسوی، قاری ممتاز کشور از امشب 20 مهرماه به میزبانی مسجد و حسینیه حضرت زینب(س) واقع در خیابان رشد شش فرهنگشهر اهواز برگزار می‌شود و در هفته‌های آینده هم ادامه دارد.

سیدجاسم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: با توجه به علاقه و درخواست‌هایی که دوستان و قاریان اهواز داشتند و نیز با توجه به توصیه اساتید تصمیم گرفته شد تا این جلسه تلاوت به صورت هفتگی راه‌اندازی شود و جلسه اول آن بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و پس از آن به صورت هفتگی در این ساعت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این جلسه به صورت عمومی خواهد بود، افزود: تلاش شده است تا این جلسه سر و شکل تخصصی نداشته باشد تا عموم علاقه‌مندان به تلاوت قرآن کریم در شهر اهواز بتوانند حضور داشته باشند و به تلاوت قرآن کریم بپردازند.

این قاری ممتاز کشور بیان کرد:‌ لذا این جلسه صرفاً جلسه تلاوت و اشکال‌گیری جزئی خواهد بود و قاعدتاً به فراخور، برخی احکام تلاوت قرآن کریم هم ارائه خواهد شد.

سیدجاسم موسوی از قاریان ممتاز کشور و ساکن استان خوزستان است. وی در ادوار اخیر مسابقات سراسری قرآن کریم حضور پررنگی داشته و در سال 1398 در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ضمن حضور در فینال این مسابقات موفق به کسب رتبه عالی شد. آخرین رقابتی که این قاری ممتاز موفق به کسب رتبه در آن شده، دومین دوره مسابقات بین‌المللی کشور هلند بود که اردیبهشت‌ماه امسال برگزار شد و رتبه نخست آن به نماینده ایران رسید.

انتهای پیام
captcha