سومین تجمع معلمان قرآن مازندران مقابل مجلس
کد خبر: 3995201
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

سومین تجمع معلمان قرآن مازندران مقابل مجلس

جمعی از معلمان و مربیان قرآن استان مازندران، امروز، 14 شهریورماه برای سومین بار در چند ماهه اخیر با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با مضمون «چه کسی باید به داد معلمان قرآن برسد» در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

سومین تجمع معلمان قرآن مازندران مقابل مجلسبه گزارش ایکنا از مازندران، هم‌اکنون جمعی از معلمان و مربیان قرآنی استان مازندران  مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و با شعار‌های «مجلس انقلابی و رئیس‌جمهور محبوب حمایت حمایت»، «استخدام معلم قرآنی حق مسلم ماست» و نیز با در دست داشتن بنر‌ها و پلاکارد‌هایی که بر آن شعار‌هایی همچون «عدالت اسلامی برابر با استخدام معلم قرآنی»، «به وعده وفا کنید»، حقوق خود را مطالبه می‌کنند.

بر اساس این گزارش این مربیان از ابهام قوانین استخدام معترض بودند و بر بنرهای خود چنین نوشتند؛ مجلس شورای اسلامی، لطفا قانونی وضع کنید تا مسئولان آموزش و پرورش دچار ابهام نشوند.

به گزارش ایکنا این مربیان قرآنی بارها با نامه‌های کتبی و نشست خود با نمایندگان استان و مسئولان ذی‌ربط مسائلشان را با آنها در میان گذاشتند و بارها قول‌هایی از سوی مسئولان به آنها داده شده اما این مربیان هر کدام به موانعی که در شیوه نامه مبهم استخدام وجود داشت احراز صلاحیت نشدند و تعدادی هم که تأیید استانی شدند وضع بهتری نسبت به آنها ندارند.

لازم به ذکر است؛ در این تجمع نمایندگانی از مربیان قرآنی برخی استانهای کشور نیز حضور دارند.

انتهای پیام
captcha