تعطیلی کشور به جز مشاغل گروه یک + فیلم
کد خبر: 3990679
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

تعطیلی کشور به جز مشاغل گروه یک + فیلم

سخنگوی ستاد ملی مقابله کرونا از تعطیلی پنج روزه سراسری در کشور خبر داد و اعلام کرد: به جز مشاغل گروه یک همه مشاغل نیز تعطیل است.

تعطیلی کشور به جز مشاغل گروه یک + فیلم

به گزارش ایکنا، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله کرونا آخرین تصمیمات این ستاد را اعلام کرد و گفت: برای کاهش چرخش ویروس کرونا در کشور ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفت از ساعت ۱۲ فردا یکشنبه ۲۴ مردادماه تا روز جمعه پنجم شهریورماه محدودیت‌های تردد اعمال شود.

وی با تأکید بر اینکه این منع تردد کاملاً جدی است و به نیروی انتظامی و دادستانی کشور هم دستور داده شده است تا با خاطیان برخورد شود، گفت: افرادی که محدودیت‌ها و منع ترددها را رعایت نکنند جریمه می‌شوند و اگر تا یک ماه آینده جریمه خود را پرداخت نکنند، مبلغ جریمه‌ها دو برابر می‌شود و به هیچ عنوان بخشوده نخواهدشد.

رئیسی تشریح کرد: تعطیلی تمام ادارات از روز دوشنبه این هفته ۲۵ مردادماه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده 30 مردادماه در جلسه تصویب شده است و به غیر از مشاغل گروه یک هیچ نهاد، اداره، صنف و یا بخش خصوصی اجازه فعالیت ندارد. همچنین تمامی مجوزهایی که برای تردد بین استان‌ها صادر شده بود، فاقد اعتبار است و هیچ فردی نمی‌تواند با پلاک بومی به اعتنای مجوز از استان‌ها خارج و یا با پلاک غیربومی به استان‌ها وارد شود.

وی تصریح کرد: به جز اصناف ضروری تمامی ادارات حتی بانک‌ها هم تعطیل هستند و فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha