کتابفروشی‌ها به «کرونا» مبتلا شدند
کد خبر: 3983258
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
نفوذ «مهمان ناخوانده» به بدنه نشر

کتابفروشی‌ها به «کرونا» مبتلا شدند

کتاب «کرونا، مهمان ناخوانده» نوشته احمد قلی‌زاده با نگاهی متفاوت و زبانی ساده راهی بازار نشر شد.

«کرونا، مهمان ناخوانده» به بازار نشر راه یافتبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ کتاب «کرونا، مهمان ناخوانده» نوشته احمد قلی‌زاده با نگاهی متفاوت و زبانی ساده، در قالب نمودار به مباحث کرونا با رویکرد روان‌شناسی سلامت پرداخته است. این اثر به همت انتشارات هاد منتشر شده است.

«کرونا، مهمان ناخوانده» در نوع خود اولین کتابی است که با توجه به نیاز جدی جامعه به پرداختن به مسائل روانی ناشی از کرونا و با نگاهی نسبتاً جامع به موضوعات کرونا با عینک روانشناسی سلامت، توجه ویژه کرده است.

در این کتاب مباحثی همچون مواجهه با کرونا، باور‌های غلط، خانواده و کرونا، اقدامات لازم در دوره شیوع کرونا، واکنش‌های شایع روان‌شناختی، استرس و کرونا، کرونا و افسردگی، وسواس و کرونا، پیامد‌های چاقی و کرونا، سیگار و کرونا، الکل و کرونا، شخصیت و کرونا، حمایت اجتماعی و کرونا، بیماری‌های مزمن و کرونا و سوگ مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

این کتاب با پرداختن به مباحث اساسی کرونا از دید روانشناسی می‌تواند راهنمای خوبی برای خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها در دوران اپیدمی و پاندمی کرونا باشد.

پیشگفتار این کتاب به قلم حسن احدی استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی به نگارش درآمده است. در بخشی از این پیشگفتار می‌خوانیم: این اثر که به شکل ساده و نموداری به رشته تحریر درآمده و مؤلف آن که خود دانش‌آموخته دکتری روان‌شناسی سلامت است و سال‌هاست او را می‌شناسم، توانسته به‌خوبی از عهده نگارش این کار بسیار مهم که مورد نیاز جدی جامعه امروز ماست برآید، امیدوارم با تهیه این اثر و خواندن آن و آگاهی یافتن از مباحث آن در مراقبت از خود، خانواده، اطرافیان و جامعه کوشا باشید.

انتهای پیام
captcha