تمدید مهلت شرکت در جشنواره نماز تا 25 تیرماه
کد خبر: 3982727
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

تمدید مهلت شرکت در جشنواره نماز تا 25 تیرماه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با تشخیص هیئت اجرایی مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز با عنوان «معراج» تا 25 تیرماه تمدید شد.

تمدید مهلت شرکت در جشنواره نماز تا 25 تیرماهمحمدربیع احمدخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: نخستین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز با عنوان «معراج» با هدف ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و بزرگداشت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ستاد اقامه نماز وزارت متبوع، ستاد اقامه نماز استان، سازمان‌ها، ادارات و دیگر نهادهای فرهنگی استان در مرداد ماه سال جاری به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: این جشنواره در بخش ادبی شامل شعر و داستان، بخش هنری شامل عکس، خوشنویسی و فیلم کوتاه، بخش پژوهشی شامل مقاله نویسی علمی ـ پژوهشی، پایان نامه و کتاب، بخش مجازی شامل نرم‌افزار چندرسانه‌ای، نرم‌افزار موبایل، نشریه الکترونیک و بخش ویژه شامل جلوه‌های نماز در دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این مسئول تولید آثار فاخر و ارزشمند با موضوع نماز و نیایش، انتشار آثار، افکار و اندیشه‌های معنوی در قالب‌های هنری و توجه به هنر و ادبیات دینی و توسعه و گسترش زوایای گوناگون هنر اسلامی با محوریت نیایش و ستایش‌بخشی را از اهداف برگزاری جشنواره سراسری نماز برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: مهلت ارسال اثار به این جشنواره تا ۱۵ تیرماه تعیین شده بود که طبق نظر هیئت اجرایی این مهلت تا ۲۵ تیرماه تمدید شد و زمان برگزاری اختتامه جشنواره ۶ مردادماه ۱۴۰۰ مصادف با عیدسعید غدیر خم خواهد بود.

احمدخانی با بیان اینکه آثاری که تا کنون به جشنواره ارسال شده‌اند از کیفیت خوبی برخوردار هستند، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند برای ارسال آثار خود به سایت  jashnvarehzanjan.com مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha