نشست سه جانبه مربیان قرآنی مازندران در ساری برگزار شد
کد خبر: 3981822
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
در راستای رفع مشکل استخدامی؛

نشست سه جانبه مربیان قرآنی مازندران در ساری برگزار شد

نشست سه جانبه مربیان قرآنی با حضور سعدی‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و بابایی کارنامی نماینده مردم ساری شامگاه شنبه، ۱۲ تیرماه در دفتر این نماینده برگزار شد.

برگزاری نشست سه جانبه مربیان قرآنی مازندران در ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، نشست مربیان قرآنی با حضور سعدی‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و بابایی‌کارنامی، نماینده مردم ساری شامگاه شنبه، ۱۲ تیرماه در دفتر این نماینده برگزار شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این مراسم مربیان قرآنی به بیان دغدغه خود درباره شرایط استخدام مربیان قرآنی از سوی آموزش و پرورش پرداختند و خواستار حذف سند مالی و ابلاغیه و محدودیت در تاریخ مدرک کارشناسی شدند.

در این نشست مربیان با بیان اینکه دادن ابلاغیه از سوی مدیر دارالقرآن به مربیان قرآنی جرم محسوب می‌شد لذا چنانچه داشتن ابلاغیه همان سال برای استخدام مربیان قرآنی ملاک باشد اکثریت از گردونه شرکت کنندگان در آزمون حذف خواهند شد و پیشنهاد ما این است با پذیرفتن تأیدیه از مدیران دارالقرآن به این مسئله خاتمه دهند.

همچنین مربیان درباره ارائه مدرک کارشناسی از مسئولان مربوطه خواستند محدودیتی در تاریخ دریافت مدرک کارشناسی نداشته و مدارک کارشناسی مربیان قرآنی را تا پایان آزمون ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰، بپذیرند.

در این نشست سعدی‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خواستار تصریح بیشتر بخشنامه وزارت خانه شد و اظهار کرد: به‌کارگیری مربیان قرآنی در بدنه آموزش و پرورش خونی تازه به تحقق تحول بنیادین در حوزه پرورشی این دستگاه عظیم است.

وی با تأکید بر اینکه خواسته مربیان قرآنی بحق است و تسهیل در راستای استخدام آنان خدمت بزرگی به آموزش و پرورش است، افزود: با همفکری نمایندگان استان تلاش خواهیم کرد خواسته مربیان قرآنی را در مجلس شورای اسلامی پیگیری و به نتیجه برسانیم.

در این نشست بابایی‌کارنامی با تماس تلفنی با قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، خواستار پیگیری جدی مطالبات مربیان قرآنی در مجلس شد.

انتهای پیام
captcha